Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser innimellom jenter med skikkelig porselenshud. Man ser godt at de er sminka, men det ser allikevel veldig bra ut. Jeg vil ha en sånn foundation! Det nærmeste jeg har kommet er Kanebo Total Finish. Den krem-pudder-foundationen. (Jeg vet ikke om den fortsatt finnes?) men den er ikke helt gunstig for tørr hud, som jeg har.

Noen forslag?

Anonymous poster hash: e3bcb...997

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da tror jeg at jeg ville ha rettet oppmerksomheten mot feks koreansk kosmetikk. Porselenshud er vel idealet der borte. Har ingen konkrete forslag, men ta en titt i koreasminketråden?

Skrevet

Det handler mye om hudpleie og hudtype, og ikke bare foundation. Men vis du har tørr hud vil jeg anbefale en god fuktighetskrem og en flytende eller kremet foundation. Det er vanskelig å si en foundation fordi det som passer for meg passer nødvendigvis ikke for deg. men for meg har Mac sin fix+ gjort at jeg selv føler at jeg har fått mer porselen hud :) 

Skrevet

Jeg får tilnærmet porselenshud av Armani Luminous Silk, men det er litt stiv pris på den. Har litt tørr, men ellers ganske grei hud. Total finish fremhever bare tørr hud hos meg, må bruke flytende foundation.

Anonymous poster hash: 70ea7...91e

Skrevet

Jeg bruker True Match i fargen C1. Får fint resultat av den. Nå er jeg kritthvit uten urenheter fra før av da. Har litt rødhet i kinnene, men True Match dekker dette.

Anonymous poster hash: 1dceb...e75
  • Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Estee lauder double wear foundation!! Ingen over, ingen ved siden!

Anonymous poster hash: c55c8...784

• Liker 1
Skrevet

selv kjøper jeg bare urban decay produkter. anbefaler det.

Anonymous poster hash: 2f0e1...19c
Skrevet

Estee lauder double wear foundation!! Ingen over, ingen ved siden!

Anonymous poster hash: c55c8...784

Signerer denne!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...