Gjest MrsL Skrevet 22. september 2004 #21 Skrevet 22. september 2004 Vi sendte ut våre i Valentinetiden så dermed fikk vi pene frimerker på våre.
Lullu Skrevet 22. september 2004 #22 Skrevet 22. september 2004 Frankerte mine på jobben jeg :-) Sparte en hel del på det Hvis ikke dette hadde vært mulig, hadde jeg nok sendt konvoluttene som B-post. Helt klart. Forresten - gjorde det allikevel vi, selv om jeg frankerte via jobben
Gjest Poirot Skrevet 22. september 2004 #23 Skrevet 22. september 2004 Du har rett, dette er bagateller. Vi brukte normale frimerker, OG vi sendte de som B-post i tillegg! Har ikke fått noen som helst reaksjoner på det. Sparte masse penger, for invitasjonene veide mer enn vanlig porto.
Gjest Poirot Skrevet 22. september 2004 #24 Skrevet 22. september 2004 Det er B-post' date=' som tar litt lengre tid (4-5 dager). Man skriver "B" ved siden av frimerkene.[/quote'] Også må man skrive på avsenderadresse.
Furstina Skrevet 22. september 2004 #25 Skrevet 22. september 2004 Nu är det ju lite sent... men man kan väl också sätta ett 5:50 frimärker + ett 50 öres? Ja om man vill ha fina märken, och inte skicka B-post. jag tycker inte att det spelar nån roll om man skickar det med A- eller B-post, för en inbjudan skickas ju ut i så god tid ändå att två dagars postgång inte ska spela någon roll?! Och ÄR det nu nån som bryr sig om det så lär de säkert bry sig om att kuvertet inte var fint nog, eller att det inte är fri bar, eller inte äkta champagne utan mousserande vin, eller att servetterna inte... eller att blomsteruppsättningarna.. .eller... ja..
Arwen Skrevet 22. september 2004 Forfatter #26 Skrevet 22. september 2004 Tror jeg har bestemt meg for å d***e i dette
Bokalven Skrevet 22. september 2004 #27 Skrevet 22. september 2004 jada, de er fine, men de er bare på 5,50, det koster 6 kroner å sende a post i dag Da klister du bare på et 50-øres frimerke på ved siden av, og vips, problemet er løst.
Gjest Poirot Skrevet 22. september 2004 #28 Skrevet 22. september 2004 Tror jeg har bestemt meg for å d***e i dette Fornuftig.
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2004 #29 Skrevet 22. september 2004 synes steinbiten er søt jeg da, men så har jeg jo jobbet mye med dem åsså da.. kanskje upassende og ha på bryllupsinnvitasjonen.. ville nok også tenkt på det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå