Gå til innhold

bagateller, bagateller...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jada, vet at det er bagateller og helt uvesentlig, men jeg synes frimerkene nå er så utrolig stygge :-? selv om sikkert ingen legger merke til det så er det er stygg fisk på de jeg kan kjøpe mange av. Det finnes ett veldig fint bryllupsfrimerke, men det er på 5,50 så da må de sendes med B-post, og det virker kanskje litt smålig?

av alle ting man skal gå å tenke på :ler:

føler meg faktisk skikkelig teit, men må spørre. Hva slags frimerker brukte dere?

:oops: :oops: :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... :ler:

Har ikke kommet så langt enda jeg, men måtte bare svare... hadde nok tenkt det samme jeg også, hvis alt annet ved innbydelsene er pent og gjennomtenkt... klart, det er sikkert ingen av gjestene som tenker over det...

hva med de nye "ungdoms-frimerkene"..hehe :ler:

Skrevet

Vet det pleier å komme noen fine rundt valentines day - men det er jo liiitt sent for deres del da! :wink:

K

Skrevet
Hehe... :ler:

Har ikke kommet så langt enda jeg, men måtte bare svare... hadde nok tenkt det samme jeg også, hvis alt annet ved innbydelsene er pent og gjennomtenkt... klart, det er sikkert ingen av gjestene som tenker over det...

hva med de nye "ungdoms-frimerkene"..hehe :ler:

hvordan ser de ut?

Skrevet

Har bare hørt om de på radio...da fikk jeg inntrykk av at de var litt teite...med smiley-face og slikt...så det var vel egentlig ment som en spøk, men det kan jo hende noen av de er litt mer nøytrale...

Skrevet

Får håpe julefrimerkene blir fine da, sender jo ut innbydelsene før jul så da passer de kanskje nedre enn stygge fisker :ler:

Gjest apriljente:
Skrevet

Jeg brukte spesialfrimerker "bryllup", som man får kjøpt på posten (i Oslo sentrum) eller på nett.

Men det var ikke så mange som hadde lagt merke til det, men jeg synes det var kjempestilig 8)

Skrevet
Jeg brukte spesialfrimerker "bryllup", som man får kjøpt på posten (i Oslo sentrum) eller på nett.

Men det var ikke så mange som hadde lagt merke til det, men jeg synes det var kjempestilig 8)

jada, de er fine, men de er bare på 5,50, det koster 6 kroner å sende a post i dag

Gjest Madam Felle
Skrevet

Har faktisk ingen planer på å bekymre meg om hvordanf rimerkene ser ut. For jeg tviler sterkt, på at noen gidder å legge merke til om det er et romantisk frimerke på, eller ikke. :wink:

Derfor kjøper vi de frimerkene, som er tilgjengelig når den tid kommer.

Skrevet
Har faktisk ingen planer på å bekymre meg om hvordanf rimerkene ser ut. For jeg tviler sterkt, på at noen gidder å legge merke til om det er et romantisk frimerke på, eller ikke. :wink:

Derfor kjøper vi de frimerkene, som er tilgjengelig når den tid kommer.

jeg vet, er egentlig ikke så veldig farlig. synes bare de som er nå er ekstremt kjipe :ler:

Gjest apriljente:
Skrevet

Det er B-post, som tar litt lengre tid (4-5 dager). Man skriver "B" ved siden av frimerkene.

Skrevet

Har ikke tenkt på frimerker jeg heller, men nå tror jeg at jeg skal sikre meg noen valentine-frimerker i februar...er jo litt koselig da...

Nå spørs det bare om jeg husker dette i febrar da... :-?

Gjest apriljente:
Skrevet

Har ABSOLUTT ikke tenkt på at det er smålig. Økonomisk og gjennomtenkt vil jeg si :wink:

Skrevet
Har ABSOLUTT ikke tenkt på at det er smålig. Økonomisk og gjennomtenkt vil jeg si :wink:

:ler: sant

har litt fritidsproblemer i dag, sikkert derfor sånne teite spørsmål dukker opp. Er syk og orker ikke gjøre noenting :-(

Skrevet

Skjønner problemet ditt arwen! Jeg synes nok også at det blir litt teit å ha en fisk på innbydelsene :veldigsur: eller en mann som sykler.... Jeg må nok hamstre inn frimerker rundt valentines day - synd du ikke har muliget for det....

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...