Gå til innhold

Kan jeg ta kontakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg møtte en mann på en bar i Oslo forrige uke.

Vi flørta veldig òg han ga meg veldig mye oppmerksomhet. Han var veldig tydelig på at han ville ha meg med hjem, men jeg vart ikke det. Vi satt tilsammen å pratet og flørtet i 5 timer. Vi utveksa ikke nummer eller kontaktinfo, men vet navnet hans og kan nok finne en måte å ta kontakt.

Angrer litt på at det ikke ble noe mer, men sånn vart det nå engang. Godt mulig han var ute etter en onenightstand, men vi har da seksuelle lyster vi kvinner også.

Vil jeg virke skremmende om jeg finner han på Facebook og tar kontakt?

Skal til Oslo igjen på jobbtur snart og jeg klarer ikke få han ut av tankene!

Anonymous poster hash: 08fdc...bc9
Videoannonse
Annonse
Gjest supernova_87
Skrevet

Neida, ikke skremmende. Målrettet og tar initiativ. Gjør det! 

Skrevet

Kan jo hende han var ute etter ONS da, men det kan også hende at det kan bli noe mer uansett. 

Gjør det! :)

Skrevet

Han var sikkert ute etter en ONS, men han satt faktisk i 5 timer og hadde all oppmerksomhet rettet mot meg. Vi var flere der, men praten gikk mest oss i mellom. På slutten av kvelden når jeg hadde reist meg, så tar han tak i meg og sier; "der er bilen vår. Eg ringte etter den isted."  

Men ville ikke la venninnen min sitte igjen alene, da Oslo er en stor og skummel by for 2 bygdejenter. (haha)

Er bare redd det skal virke desperat...??

Men eg blir jo tent bare av å tenke på han! Alle de tinga han sa han ville gjøre med meg....

Anonymous poster hash: 08fdc...bc9
Skrevet

Hadde du tenkt at han var desperat dersom han tok kontakt igjen, eller ville du syns det er hyggelig?

Du er ikke desperat fordi om du tar kontakt en gang og sier at det var hyggelig å møtes og at du har lyst til å skravle mer? 

Skrevet

Tok du kontakt eller? Ble litt nysgjerrig på resultatet :) 

Skrevet

Tok du kontakt eller? Ble litt nysgjerrig på resultatet :)

Enig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...