Gjest Overrasket Skrevet 9. oktober 2015 #21 Del Skrevet 9. oktober 2015 Jeg er introvert når jeg kan, og ekstrovert når jeg må. Det er bare en mentale greie jeg skrur av og på ved behov. Jeg hadde blitt gal om jeg måtte være det ene eller det andre hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 9. oktober 2015 #22 Del Skrevet 9. oktober 2015 AnonymBruker skrev (På 2.10.2015 den 14.16): Kan man være litt begge deler da? Da gir jo ikke navnet introvert/ekstrovert noe mening lenger... Klart du kan! ^^, Kombinasjonen heter "ambivert". Er bare å google. Jeg er det selv. :3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #23 Del Skrevet 9. oktober 2015 AnonymBruker skrev (På 9.10.2015 den 12.41): Takk for et langt og bra svar Liker vel egentlig ikke smalltalk, jeg er en som lytter og syns det blir kleint når jeg ikke har noe å si, men jeg må si at jeg foretrekker en gruppe på 10-12 personer fremfor en liten gruppe på 2-3 personer, blir jo fort sliten hvis det er mye bråk og slikt, før i hvert fall, men det har utrolig nok ikke vært tilfellet den siste tiden. Overfladisk prat har jeg ikke noe i mot, men det har kanskje noe å gjøre med at jeg er ganske privat som person og syns det blir slitsomt hvis folk stiller flere personlig spørsmål, så foretrekker smalltalk om overfladiske ting. Jeg syns helt klart jeg er flinkere til å uttrykke meg skriftlig enn muntlig, men jeg foretrekker likevel å ringe folk. En helg uten planer kan være fint, men den siste tiden har jeg ønsket å ha planer og har hatt planer hver helg de siste seks ukene, og syns jeg det er koselig. Kjenner meg litt rastløs av en eller annen grunn. Hva tror du jeg er? Kjempenysgjerrig nå Anonymous poster hash: c9c6b...f26 Jeg vil tro du heller mot ekstrovert. Du er i alle fall ikke en typisk introvert, sånn jeg kan se det. Men jeg er heller ikke noen ekspert. Hadde du vært introvert så hadde ikke seks helger på rad med planer (hver dag) vært det helt store. Særlig ikke om de planene besto av å møte en større gruppe og bedrive overfladisk prat. Jeg kjenner jeg blir sliten bare ved tanken, hehe...Anonymous poster hash: e7a61...ea1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå