Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente som er født med turnersyndrom. Jeg fikk tidlig vite av min mamma at jeg mest sannsynelig ikke kommer til å bli mamma selv på naturlig vis.

Nå har jeg og samboeren min kommet dit at vi ønsker oss en familie, og hadde i går time på fertilitetsklinikken for å se om det allikevel kunne være "noe" der siden enkelte turnerjenter kan ha egg. Der var det tomt gitt. Selvfølgelig var det igrunn som forventet. Jeg og samboeren min prata lenge sammen etterpå, og jeg sa til han jeg skjønner om han trenger å tenke seg litt om. Jeg skjønner det hvis han vil finne ei å starte en familie med, selv om det vil gjøre utrolig vondt å miste han... Han ville ikke tenke så mye på det akkurat nå sa han da, men at han er glad i meg og trives veldig godt sammen med meg. Om noen har vært i samme situasjon, hvordan reagerte deres partner? Gikk de i tenkeboksen en periode?

Anonymous poster hash: af6b2...75d

Videoannonse
Annonse
Gjest supernova_87
Skrevet

Det finnes jo andre muligheter, har dere snakket om det også? Det hørtes liksom litt ut som at den eneste måten å starte en familie på er ved at du får brukt ditt genmateriale, og det er ikke den eneste måten. Selvsagt vil adopsjon ta tid, men det gjør jo prøving og et svangerskap også. 

Skrevet

Ja, jeg er åpen både til eggdonasjon og adopsjon :-) Ble allikevel litt bekymret da det virker som om min kjære ble veldig betenkt.

-TS

Skrevet

Ja, jeg er åpen både til eggdonasjon og adopsjon :-) Ble allikevel litt bekymret da det virker som om min kjære ble veldig betenkt.

-TS

Ville ha spurt rett ut jeg; hvorfor nøler du? Er du i tvil? Er vi ikke sammen om dette? Skal vi ikke finne en felles løsning?

Anonymous poster hash: 13bca...58c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...