Gjest Rux Skrevet 2. oktober 2015 #1 Skrevet 2. oktober 2015 Jeg har akkurat byttet fra Wimp til Spotify, og må si jeg er skikkelig misfornøyd. På data fungerer det fint, men på telefonen går det så tregt at blodtrykket skyter i været. (jeg har en samsung galaxy s5, med android 5.0) Når jeg skal gå inn på "browse" tar det flere minutter før det kommer opp noe som helst. Å laste ned en spilleliste på 30 sanger tar 10-20 min, på Wimp var det gjort på maks 3min med samme hjemmenettverk. Når jeg spiller av en sang og trykker på pause tar det gjerne ett minutt eller mer før den faktisk pauser, og flere ganger har hele dritten bare hengt seg totalt opp slik at jeg må ta ut batteriet av telefonen. Jeg har ikke hatt noe problemer med Wimp, derfor antar jeg at dette har med programmet å gjøre, og ikke mobilen min. Eller tar jeg helt feil da? Er det noen som har hatt samme problem og vet hva jeg kan gjøre? Jeg gidder ikke fortsette å betale for et program som er så ubrukelig som dette....
Gjest Gjest_Weeping_Angel Skrevet 2. oktober 2015 #2 Skrevet 2. oktober 2015 Aldri opplevd lignende på noen av enhetene jeg har hatt Spotify på, det er mange etterhvert. Har du prøvd å avinstallere og installere på nytt?
Florence Skrevet 2. oktober 2015 #3 Skrevet 2. oktober 2015 Jeg hadde samme problem med Spotify, men det var telefonen min som begynte å bli gammel og treig. Da jeg skiftet telefon var Spotify rask og fin igjen. Men at du ikke har hatt samme problem med Wimp blir jo merkelig da... Avinstaller og installer på nytt?
Gjest Rux Skrevet 2. oktober 2015 #4 Skrevet 2. oktober 2015 Aldri opplevd lignende på noen av enhetene jeg har hatt Spotify på, det er mange etterhvert. Har du prøvd å avinstallere og installere på nytt? Jeg hadde samme problem med Spotify, men det var telefonen min som begynte å bli gammel og treig. Da jeg skiftet telefon var Spotify rask og fin igjen. Men at du ikke har hatt samme problem med Wimp blir jo merkelig da... Avinstaller og installer på nytt? Jeg har avinnstallert og innstallert på nytt, men det hjalp ikke. Telefonen min er bare ett år gammel, og jeg har mye ledig plass, så jeg kan ikke skjønne at det skal være pga det heller. Veldig irriterende siden det fungerer så bra på dataen, men jeg trenger å ha det på tlf også når jeg trener.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #5 Skrevet 2. oktober 2015 Jeg har samme telefon, og her funker Spotify helt fint 😊Anonymous poster hash: 9e3de...a17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå