Gå til innhold

Ånei! Alle Tindermatchene mine er slettet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke brukt Tinder på leeeenge, men nå når jeg skulle logge på så var alle matchene mine borte!!!! Hele profilen min var clean, altså profiltekst osv, men den var tydeligvis fortsatt linket til facebooken min siden jeg ikke fikk beskjed om å måtte logge inn på nytt.
Jeg har før også vært borte fra tinder over tid, og da har matchene mine og profilen vært som før når jeg har kommet tilbake igjen.

Er det noen sjanse for at matchene dukker opp om jeg f.eks reinstallerer appen , eller er de helt borte nå?? :(

Han ene som er en bekjent fikk seg dame men jeg vet de har gjort det slutt nå, så det hadde vært hyggelig å ha han der. Han skrev nemlig til meg når han hadde dame også. I tillegg er det en til jeg hadde ganske interessen for, er det teit å sende en sms (jeg har nr hans) å si "Hei husker du meg, mistet deg på tinder blabla" nå 12 mnd senere??

Anonymous poster hash: 30268...4e2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trodde alle skulle vente på deg? Deres konglige høyhet prinsessen på erten.

Anonymous poster hash: 90d5e...0e4
  • Liker 3
Skrevet

Bare send sms og si at matchene dine forsvant til de du evt. vil ha kontakt med og kjenner utenom Tinder. 

AnonymBruker: Hvorfor skulle man ikke kunne kontakte folk etter 12 mnd? Hva er problemet egentlig? De som ikke ville vente eller har funnet seg noen andre er vel ikke forpliktet til å svare? Kanskje det ikke passet så bra for TS å date noen før nå? 

• Liker 4
Skrevet

Slett dataene til appen i innstillingene på telefonen, avinstaller Tinder, installer Tinder på nytt, og logg inn. Jeg har "mistet" både matcher og deler av samtaler før når Tinder har klikket. Appen er ikke helt god, særlig ikke når man ikke har brukt den på en stund og det har skjedd en oppdatering i mellomtiden. Det høres ikke ut som om du har helt samme problem, men det skader jo ikke å prøve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...