Gjest StripeyPanda Skrevet 3. oktober 2015 #21 Del Skrevet 3. oktober 2015 Det var jo en tråd for en stund siden, om ei gravid som ville finne kjærligheten. Folk slakta henne for å "ikke fokusere på ungen" og å hore rundt når man skal bli mor.. Morsomt å se hvordan den holdningen er helt motsatt i denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #22 Del Skrevet 3. oktober 2015 Det var jo en tråd for en stund siden, om ei gravid som ville finne kjærligheten. Folk slakta henne for å "ikke fokusere på ungen" og å hore rundt når man skal bli mor.. Morsomt å se hvordan den holdningen er helt motsatt i denne tråden Kvinner er stort sett opptatt av å mene det motsatte som menn. Anonymous poster hash: 483d9...323 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #23 Del Skrevet 3. oktober 2015 Så det er under 9 måneder siden jenta var så idiot at hun ble gravid med en som forlot henne eller som hun forlot. Hun har ikke engang født ungen og er på jakt igjen, om ikke varsel-lampene begynner å blinke da så vil det aldri gjøre det... Lukter whitetrash lang vei. Anonymous poster hash: 96e93...a46 Hver en oppegående mann som ønsker en familie styrer unna slikt søppel. Det er jo også det at hvordan skal hun få tid til forholdet? Bare drite i ungen? God mor det ja. Skal du bli med på å oppdra en annen manns barn? Nei, det finnes ordentlige kvinner der ute. Ingen vits å bruke tiden på en som er gravid med en annen. Anonymous poster hash: 9cf25...d0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #24 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (På 2.10.2015 den 14.26): Ja, det finnes gravide damer på tinder. Og som prinsessene de er blir de rasende dersom det påpekes at tinder kanskje ikke er stedet for dem akkurat nå. Ei høygravid dame som sveiper etter partnere på tinder kan ikke være nye god i hodet, tenker nå jeg. Hva tenker dere jenter selv? Anonymous poster hash: 483d9...323 En gravid og singel kvinne er ikke mye prinsesse. Det er ikkje lett. Og de trenger noen i den situasjonen! Hvorfor ikkje date ? Anonymkode: 518f6...e88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singelmam83 Skrevet 21. februar #25 Del Skrevet 21. februar (endret) AnonymBruker skrev (På 2.10.2015 den 18.34): De burde faktisk klare å holde seg unna tilfeldig sex et par usle måneder. Sannsynligvis er det tilfeldig sex som er grunnen til at de er gravide i utgangspunktet. Jenter av i dag er så horete blitt at det er helt fascinerende. Anonymous poster hash: 483d9...323 Endret 21. februar av Singelmam83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singelmam83 Skrevet 21. februar #26 Del Skrevet 21. februar Singelmam83 skrev (16 minutter siden): Ganske facinerende å anta noe slikt og å slå alle jenter unner en kam 😅 Jeg kan love deg at dette ikke stemmer 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #27 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (På 3.10.2015 den 18.58): Hver en oppegående mann som ønsker en familie styrer unna slikt søppel. Det er jo også det at hvordan skal hun få tid til forholdet? Bare drite i ungen? God mor det ja. Skal du bli med på å oppdra en annen manns barn? Nei, det finnes ordentlige kvinner der ute. Ingen vits å bruke tiden på en som er gravid med en annen. Anonymous poster hash: 9cf25...d0f Her var det mye bitterhet og harde meninger. Skulle tro gravide var et eget folkeslag 😅 Slår det noen av dere at denne mannen, som er biologisk far til barnet, kanskje er den vi skal omtale som søppel og det som værre er? Vi burde seriøst slutte å anta så himla mye. Vi vet faktisk ikke grunnen til at noen velger å gå på Tinder gravide. La folk få gjøre det dem selv ønsker og føles riktig for dem. Liker man det ikke så sveip til venstre. Problem solved 🤝 Anonymkode: 41b24...97f 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #28 Del Skrevet 24. februar Deilig med gravide damer. Anonymkode: b4155...a09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #29 Del Skrevet 26. februar Man er gravid på Tinder som en konsekvens av en rekke dårlige avgjørelser. Bare å gå videre. Anonymkode: 2f5bd...15a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #30 Del Skrevet 26. februar Hvorfor ta frem disse eldgamle trådene, herregud denne "babyen" er jo snart tenåring! Anonymkode: d8215...54c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 26. februar #31 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (På 21.2.2025 den 15.35): En gravid og singel kvinne er ikke mye prinsesse. Det er ikkje lett. Og de trenger noen i den situasjonen! Hvorfor ikkje date ? Anonymkode: 518f6...e88 Her bør mod ta grep. 9 år gammel tråd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #32 Del Skrevet 26. februar Dating, Speed date | Høygravide Maria (33) på speed-dating: – Gir meg ikke før jeg har funnet en ordentlig mann Anonymkode: 256e6...ccb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #33 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Dating, Speed date | Høygravide Maria (33) på speed-dating: – Gir meg ikke før jeg har funnet en ordentlig mann Anonymkode: 256e6...ccb Betalingsmur... Anonymkode: 42836...390 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #34 Del Skrevet 28. februar Jeg synes kanskje tiden ikke er rett for å være på tinder da man er gravid, burde være litt andre ting som står i fokus da? Tror også det vil virke litt avskrekkende på menn med gravid kvinne på Tinder.Er jo uansett en kommende far der ute man kanskje må ha kontakt med? Takket selv nei til en relativt fersk far hvor babyen bare var noen uker, ikke noe for meg. Har noe med å ha fokus på barnet og at man kanskje har en sterkere relasjon til mor uansett om det er slutt. Jeg synes ikke det opplegget passet meg og det tror jeg mange andre tenker også.. Anonymkode: af654...d3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #35 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (På 2.10.2015 den 18.34): De burde faktisk klare å holde seg unna tilfeldig sex et par usle måneder. Sannsynligvis er det tilfeldig sex som er grunnen til at de er gravide i utgangspunktet. Jenter av i dag er så horete blitt at det er helt fascinerende. Anonymous poster hash: 483d9...323 Hvordan vet du det har du prøvd alle? Anonymkode: c1933...f27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå