Gå til innhold

Høygravid på Tinder

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, det finnes gravide damer på tinder. Og som prinsessene de er blir de rasende dersom det påpekes at tinder kanskje ikke er stedet for dem akkurat nå.

Ei høygravid dame som sveiper etter partnere på tinder kan ikke være nye god i hodet, tenker nå jeg.

Hva tenker dere jenter selv?

Anonymous poster hash: 483d9...323

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er man singel så er man singel, tenker jeg. Kommer en tid etter fødsel og.

Anonymous poster hash: d8930...685

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man stopper ikke å være menneske selv om man er gravid.. Må jo få være opp til den enkelte om man ønsker å treffe nye folk og evt om tinder ol. er en arena som passer bra i ens egen situasjon. Selv om man som gravid på tinder er det jo ikke akkurat ensbetydende med en åpen invitasjon om at man vil pule alt som går på to bein..

Ingen som tvinger deg til å være i kontakt med gravide damer på tinder, så bare ta det helt med ro du 😊👍🏻

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det finnes gravide damer på tinder. Og som prinsessene de er blir de rasende dersom det påpekes at tinder kanskje ikke er stedet for dem akkurat nå.

Ei høygravid dame som sveiper etter partnere på tinder kan ikke være nye god i hodet, tenker nå jeg.

Jeg hadde nok ikke gjort det,og også tenkt at menn flest (særlig kvalitetsmenn)ikke ville vært interessert uansett.Men så er jeg også en person som ikke orker å holder på med så mye samtidig.Jeg hadde nok ville ventet med dating til graviditet og den første tiden etterpå var unnagjort.Men de gravide som vil være på Tinder må få lov til det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle ikke gravide få være på Tinder? 
Man har jo handicappede folk, mennesker med rusproblemer, økonomiske problemer ect og de får også være på Tinder. Så mye de vil. 

Tinder er ikke forbeholdt en spesiell type mennesker. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble sjekket opp flere ganger som høygravid, jeg 😳 også av unge, kjekke menn. Nå var/er jeg ikke singel så brydde meg ikke, men syns ikke det er så rart at gravide tenker de har sjans når mange menn tydeligvis ikke bryr seg om magen?

Dog bør man ikke bli fornærmet om noen ikke er interessert tilbake, det har jeg full forståelse for :laugh:

Anonymous poster hash: 6df39...521

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Single gravide burde gå i kloster eller bli sent vekk å skjule skammen?

De burde faktisk klare å holde seg unna tilfeldig sex et par usle måneder. Sannsynligvis er det tilfeldig sex som er grunnen til at de er gravide i utgangspunktet.

Jenter av i dag er så horete blitt at det er helt fascinerende. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De burde faktisk klare å holde seg unna tilfeldig sex et par usle måneder. Sannsynligvis er det tilfeldig sex som er grunnen til at de er gravide i utgangspunktet.

Helt enig, og greit å la ungen slippe å bli født med kjønnssykdommer.

Anonymous poster hash: 73fb9...998

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det å være på tinder synonymt med å være på utkikk etter tilfeldig sex?  :klo:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det å være på tinder synonymt med å være på utkikk etter tilfeldig sex?  :klo:

Hva tror du mennene er ute etter som prøver seg på høygravide damer?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er under 9 måneder siden jenta var så idiot at hun ble gravid med en som forlot henne eller som hun forlot. Hun har ikke engang født ungen og er på jakt igjen, om ikke varsel-lampene begynner å blinke da så vil det aldri gjøre det... Lukter whitetrash lang vei.

Anonymous poster hash: 96e93...a46
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror du mennene er ute etter som prøver seg på høygravide damer?

Det kommer vel an på mannen det? :)

Men jeg sikter til kommentaren om at man skal kunne holde seg uten tilfeldig sex i noen måneder.. Det er vel ikke sånn at i det øyeblikket du er gravid og har en tinderkonto går du over til å bare ønske sex med tilfeldige mennesker? Jeg vet ikke helt hvordan andre har det, men jeg og mange med meg er ikke på tinder for å finne et tilfeldig knull.. Inkludert gravide. Det er en del som er der for sex også, men det å automatisk anta at man er der for sex bare fordi man er gravid er for meg en litt pussig ting. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer vel an på mannen det? :)

Men jeg sikter til kommentaren om at man skal kunne holde seg uten tilfeldig sex i noen måneder.. Det er vel ikke sånn at i det øyeblikket du er gravid og har en tinderkonto går du over til å bare ønske sex med tilfeldige mennesker? Jeg vet ikke helt hvordan andre har det, men jeg og mange med meg er ikke på tinder for å finne et tilfeldig knull.. Inkludert gravide. Det er en del som er der for sex også, men det å automatisk anta at man er der for sex bare fordi man er gravid er for meg en litt pussig ting. 

Jeg tror ikke mennene som tar kontakt er ute etter noe mer enn sex og jeg tror alle forstår det. Om man tror at det er åpenbart at mennene som tar kontakt  kun er ute etter sex så følger det jo at høygravide kvinner som er på tinder er ute etter det samme for de vet jo at mennene som tar kontakt ikke er ute etter forhold.

Jeg kan ikke se for meg at mennene som tar kontakt med en høygravid dame på tinder er ute etter et forhold. Da tenker jeg heller at han tenner seksuelt på høygravide kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det faktisk veldig mange som søker kjærligheten på Tinder og ikke bare tilfeldig sex. Som høygravid skjønner jeg godt at man bruker apper for å bli kjent med folk, man kommer seg jo ikke så mye ut.

Det er ingenting horete med å ønske seg en partner, og om det er tilfeldig sex som er årsaken til at hun er gravid kan ingen vite, det er dessuten da mere mannen sin skyld enn hun uansett. Lær dere å fuckings bruke kondom!!!!!

Anonymous poster hash: 9e826...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er under 9 måneder siden jenta var så idiot at hun ble gravid med en som forlot henne eller som hun forlot. Hun har ikke engang født ungen og er på jakt igjen, om ikke varsel-lampene begynner å blinke da så vil det aldri gjøre det... Lukter whitetrash lang vei.

Anonymous poster hash: 96e93...a46

Hold kjeft wub wub jeg er dritt lei av alle kvinneundertrykkende utsagnene dine

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høygravid= TURN OFF. Skjønner ikke hva de gjør på tinder😠

Anonymous poster hash: 4e728...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det faktisk veldig mange som søker kjærligheten på Tinder og ikke bare tilfeldig sex. Som høygravid skjønner jeg godt at man bruker apper for å bli kjent med folk, man kommer seg jo ikke så mye ut.

Det er ingenting horete med å ønske seg en partner, og om det er tilfeldig sex som er årsaken til at hun er gravid kan ingen vite, det er dessuten da mere mannen sin skyld enn hun uansett. Lær dere å fuckings bruke kondom!!!!!

Mere mannens skyld? Kvinnen kan jo, tja, be fyren bruke kondom? Det er ikke som om hun har null kontroll over situasjonen. I tillegg har hun jo et vell av alternative prevensjonsmidler, samt angrepille og abort tilgjengelig.

Anonymous poster hash: 746a9...730

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som svarer at det er greit kan vel ikke ha barn selv?

Det er nå så harry som det er mulig å få det.

Man tenker vel for pokker ikke på dating når man er høygravid og er rett rundt hjørnet for bleiekaos, amming, gulpekluter og nattevåk.

Anonymous poster hash: 7da72...7b3
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, blir ikke damer ekstra kåte når de er gravide? Det virker slik ihvertfall.. haha.

Anonymous poster hash: 34810...8b5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...