Gjest Beritlille Skrevet 22. september 2004 #1 Skrevet 22. september 2004 Hei! Her sitter jeg å vrir hodet og prøver å komme på hva i all verden jeg skal kjøpe i bursdagsgave til kjæresten min. Vi har ikke vært kjærester veldig lenge, og derfor er det enda vanskeligere å vite hva jeg skal kjøpe... Jeg vet han får aldri nok av kule t-skjorter med en tøff logo/skrift på. (slike som er in nå, til jeans osv.) Samtidlig så vil jeg ikke det skal være helt for ordinært heller, han bor i London og der flyter det vel av slikt. Men hvor finner jeg det her i Norge? Hippe t- skjorter altså...? Andre tips til gave? Han er veldig trendy, både ordentlig, og litt "kul" stil... Parfymer dere anbefaler? Hjelp! Det ville jo være så flaut om man bommer totalt.
missfidget Skrevet 22. september 2004 #2 Skrevet 22. september 2004 Jeg kan tenke meg at det finnes MASSE i London, men som amerikane så kan jeg si at herreklær i Norge har særpreg og jeg liker det veldig godt! Tenker på MEXX for eksempel. De har jo kjempe stilig herreklær, til og med logoer osv. Eller f. eks. SAND. Ikke særlig billig men det er jo bursdagsgave! Også så jeg dette i går og synes det var så kult! Kanskje gi en til han med byen du bor? http://www.stress.no/products.asp?hid=3&cid=124 Hva liker han ellers? Hvor bor du? Er sko en mulighet? Også er det vel hudprodukter til mannfolk som aldri før.... :-) Her er forresten linken til Sephora sin "herreavdeling". Også kan du finne noen ideer kanskje siden de har noen av de bestselgere her: http://www.sephora.com/track.jhtml;jsessio...ategoryId=C7790
Gjest Miffi Skrevet 22. september 2004 #3 Skrevet 22. september 2004 Kanskje du skal satse paa noke heilnorsk, siden han tross alt bor i England. Finn noe som han ikke kan kjoepe hvor som helst. De kjente internasjonale merkenavnene er ikke saa intressante for de kan kjoepes over alt liksom. (Dessuten er de som regel ogsaa billigere der.) Har selv kjoept med norske "vintervarme" gaver til kjaeresten min i Tyskland. Det er alltid en suksess. Artig norsk strikkelue eller hansker. Eller hva med Vegard Ullvang sokker, kjempefine og varme! Saanne faar du iallfall ikke tak i i London!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå