Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettop flyttet til Bergen, og er på desperat jakt etter ny fast frisørsalong! Har bestilt time hos Digg hairstudio, men det står ikke prisliste på hjemmesiden deres. Noen som har peiling på hva klipp og farging ligger på hos dem? setter også pris på om noen har andre forslag til bra og rimelige salonger. Er foresten student. 

:-)

Anonymous poster hash: 8fc7a...858

Anonymous poster hash: 8fc7a...858
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klipper meg hos lærling hos Ramm/Ramsvik. Koster 500kr, men de er veldig flinke!

Skrevet

Dada har studentpris. Gikk en stund til artican hair and beauty, men var sjeldent fornøyd med klippen og har strengt tatt blitt for blek hver gang....

Anonymous poster hash: 9b1d1...25b

Skrevet

Synes 500kr for klipp hos lærling hørtes dyrt ut! Kanskje jeg skal prøve Dada neste gang da, er de flinke?

Skrevet

Min absolutte favoritt frisørsalong her er Raah, de er kjempeflinke! Litt dyre med rundt 700,- for klippen, men hos lærling koster det 350,- og det er høy kvalitet på de også.

Skrevet

Digg er dyrt. Sist betalte jeg rundt 2500kr for klipp av tupper + striping med olaplex

Skrevet

Dada er bra, jeg går alltid dit.

Skrevet

Chica er også billig.

Anonymous poster hash: 9b1d1...25b

Skrevet

takk for svar! Lurer litt på om jeg skal avlyse timen hos DIGG, 2500kr for stuss og striping hørtes vanvittig ut. Jeg skal klippe av halve lengden + farge det, tør ikke tenke på prislappen engang. Ser at raah i hvertfall har prisliste, så slipper ubehagelige overraskelser! andre som kan anbefale raah?

Skrevet

søk på facebook etter "Hårmodell Bergen" og "Jakten på hårmodeller". Der kan du finne lærlinger som kan klippe billig. Eg brukar stort sett det, og bli alltid fornøgd! :) Mange treng modellar til svennebrev eller øving, det er FO (frisør-opplæringskontor) der dei har rimelege prisar (160 for klipp trur eg), Ramsvik sitt opplæringskontor er heilt gratis, Think Hairwear treng modellar gratis av og til osv. 

Dei er veldig glade for at nokon vil stille. Du må rekne med at det tar litt lenger tid, kor mykje lenger kjem an på kor ferske dei er. Det vil alltid vere ein ferdig utdanna frisør som går igjennom undervegs og etterpå for å sjekke at alt er beint osv. :) Som student er du gjerne fleksibel og ledig på dagtid, og det passar jo perfekt for lærlingane på opplæringskontora :) 

Skrevet

Think hairway er bra:)

Anonymous poster hash: 6f10a...e25
Skrevet

Tell i Øvregaten er bra, men ganske dyr. Betalte sist litt over 2000 for stuss av tupper og striping av ettervekst.

Anonymous poster hash: d4b76...a1a
Skrevet

Digg er dyrt. Sist betalte jeg rundt 2500kr for klipp av tupper + striping med olaplex

Helt normalt. Husk at prislappen går opp når man adder i ekstra luksus som olaplex.

Skrevet

Noen som har erfaring med e.t på kløverhuset? 

Skrevet

Klipper meg alltid på Lagunen (senteret). Jeg husker ikke navnet på frisøren akkurat nå, men en litt eldre dame med blondt hår. Blir alltid fornøyd :) Betaler vel kr 650-ish.

Anonymous poster hash: 28ba3...b74
Skrevet

Klipper meg på Akademiet på Galleriet. Lærlingfrisør. 300 for en klipp.

Skrevet (endret)

Betalte 2500,- for å få ødelagt håret mitt hos DIGG. Og jeg skulle bare ta noen enkle highlights og klipp. Fikk gratis sjampo som plaster på såret.. Anbefaler ikke det stedet til noen! Klipper meg hos think, og blir helt greit fornøyd. Striping/farge gjør jeg kun i Oslo, da jeg ikke har funnet noen som er ordentlig flinke på det i Bergen ennå :(

Endret av bc89
Skrevet

Okei, nå har jeg ringt og avlyst timen på DIGG  :fnise: Bestilite heller time på Bjuti Hårstudio, de har 20% studentrabatt og bare gode tilbakemeldinger på facebooksiden deres. Krysser fingrene for at de er flinke!

Skrevet

Ramsvik på Lagunen har jeg god erfaring med. Pleier å gå til ei lærling der. Hun er veldig dyktig!

Håper håret blir som du vil hos Bjuti!

Skrevet

Helt normalt. Husk at prislappen går opp når man adder i ekstra luksus som olaplex.

Joda, men jeg synst uansett det er dyrt. Men de er jo veldig flinke der også da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...