AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #1 Skrevet 2. oktober 2015 Jeg har noen ideer selv, men altlid gøy med innspill. Jeg har begrenset med ingredienser i hus til middag, men har nok til at jeg kan lage i stand noe. Det blir vegetar siden jeg ikke har kjøtt/fisk i hus. Men har følgende: Ris Nudler Pasta Egg Bønner (salat, og gryte) Potet Gulrot Squash Løk Papirka Div. posegrønnsaker i fryseren (bl.a. blomkål, brokkoli, rosenkål og type am. blanding) Ferdig spaghettisaus Kyllingbuljong (terning) Soyasaus Div. krydder (cayennepepper, chiliflak, karri osv) Så jeg tenkte å lage noe asiatisk. Enten en wok med grønnsakene også lage en enkel saus med buljong, soyasaus og krydder. Tenkte også på omelett. Vi har melk, men tror den har vært åpen for lenge så tør ikke bruke den. Evt bruke grønnsakene til spaghettisausen og lage pasta. Noen ideer? Anonymous poster hash: 81a7e...464
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #2 Skrevet 2. oktober 2015 Stekt ris: egg, ris, div grønnsaker Grønnsakssuppe: kyllingbuljong, grønnsaker og bønner Pasta spagettissaus med løk og gulrøtter Paprika fylt med bønner, løk, ris og krydder Anonymous poster hash: d0e06...55c 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #3 Skrevet 3. oktober 2015 Takk for svar! Jeg endte opp med å lage nudler med stekte grønnsaker med kyllingbuljong og krydder som saus. Men forslaget ditt om fylt paprika var jo awesome, skulle heller laget det. Anonymous poster hash: 81a7e...464
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #4 Skrevet 5. oktober 2015 Takk for svar! Jeg endte opp med å lage nudler med stekte grønnsaker med kyllingbuljong og krydder som saus. Men forslaget ditt om fylt paprika var jo awesome, skulle heller laget det. Anonymous poster hash: 81a7e...464 Neste gang Anonymous poster hash: d0e06...55c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå