AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #1 Skrevet 2. oktober 2015 Samtidig har han litt stor mage, så når han stapper t-skjorten så godt han kan nedi buksa og strammer til med beltet, så tyter og står hele magen ut som en fotball/gravidmage. Jeg har forsøkt å dra den opp flere ganger og sagt: "Kom igjen, det er mye finere sånn her". Hva skal jeg gjøre? Det er overfladisk, men jeg synes han ser så gubbete ut når han gjør det og dermed dreper det tiltrekningen min til han. Buksene er også litt for store, så det ender opp med at området rundt gylfen står ut i en slags hoppbakke. Huff.. Anonymous poster hash: 9da07...8a8 2
MarianneE Skrevet 2. oktober 2015 #2 Skrevet 2. oktober 2015 Nei... du får vel dumpe ham da? Er ikke det det rette svaret på KG? 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #3 Skrevet 2. oktober 2015 T-skjorter skal ikke oppi buksa. Skjorter, ok, men t-skjorter, nei. Anonymous poster hash: 877cc...90f
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #4 Skrevet 2. oktober 2015 Det er det veeeeldig mange jenter som har begynt å gjøre de siste par årene også. Grøss! Anonymous poster hash: 05c65...c83 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #5 Skrevet 2. oktober 2015 Haha. Hadde du likt om han drev og korrigerte din måte å kle deg på? Er han super på andre måter, så spiller vel ikke dette en rolle? Anonymous poster hash: 79e27...94e
Gjest gjestvest Skrevet 2. oktober 2015 #7 Skrevet 2. oktober 2015 Ja, en del menn gjør dette dessverre fremdeles, og det er nok vanskelig å avvenne, men om du kjøper ham en tynn og fin skjorte å gå med over blir dette ganske fint. Det vil dessuten hjelpe med å skjule magen. Noe jeg tenker han vil sette pris på.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #8 Skrevet 2. oktober 2015 Min mann gjør dette, så jeg har kjøpt hverdags-skjorter han kan ha over og sagt at jeg synes menn med skjorte er sexy. Gjett hvem som nå alltid har på skjorte over Jeg spurte han hvorfor han puttet den ned i buksa, og svaret var at det var mer behagelig slik. Anbefaler å kjøpe han fine skjorter som får frem øyefarge hans :)Anonymous poster hash: 14715...bb1 1
Uredd Skrevet 2. oktober 2015 #9 Skrevet 2. oktober 2015 Vær heller glad for at han ikke går rundt med hånda nedi buksa ts...
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #10 Skrevet 2. oktober 2015 Og! Angående bukser, er det ikke mange menn som kjøper seg nye.... ever. Jeg tok han med for å kjøpe nye, hvor JEG fikk velge hva jeg likte å se han i. Han gikk egentlig fra å se ut som en fjopp til å se ganske så fin ut... og mannen har jo egentlig DEN deilige rumpa! Endelig har den kommet frem!! Anonymous poster hash: 14715...bb1 2
Gjest Nanna87 Skrevet 2. oktober 2015 #11 Skrevet 2. oktober 2015 Jeg dreiv på med en skikkelig flott nerd 1 år tilbake, og hans klesstil ble faktisk et hinder for meg. Selv har jeg stil, og jeg liker å utforske nye trender og sette sammen farger osv da jeg tidligere jobbet på Carlings. Han gikk med buksene langt opp, og t-skjorta nedi med et belte som var veldig stramt. Og han hadde bare utvasket t-skjorter og skjorter som hans mor hadde kjøpt til han, og disse så veldig nerdete ut. Så jeg la selv ut en tråd om dette, og jeg fikk mange gode tilbakemeldinger. Det jeg gjorde var å dra på shopping med han, der jeg tilbudet han hjelp, og han svarte gledelig ja! Dessverre ble det ikke oss da vi ble for ulike, men i dag takker han meg fortsatt for at jeg hjalp han på vei med en bedre stil, noe som har ført til en mye bedre selvtillit for hans del. Tror faktisk han driver på med ei skikkelig søt jente nå også, så forandringen gjorde sitt nytte. Ta derfor å gjør det samme som jeg gjorde, ved å tilby å dra på shopping med han. Ikke prøv å forandre han, men prøv å få hans stil til å bli bedre. Og det er veldig viktig at du roser han, for menn elsker ros! Lykke til!
Miklo Velka Skrevet 2. oktober 2015 #12 Skrevet 2. oktober 2015 Hva skal jeg gjøre? Det er overfladisk, men jeg synes han ser så gubbete ut når han gjør det og dermed dreper det tiltrekningen min til han. Anonymous poster hash: 9da07...8a8 Blir du flau av å gå sammen med han hånd i hånd når han ser slik ut?
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #14 Skrevet 2. oktober 2015 Blir du flau av å gå sammen med han hånd i hånd når han ser slik ut? Ja, han ser ut som en gubbe. Anonymous poster hash: 9da07...8a8
Miklo Velka Skrevet 2. oktober 2015 #15 Skrevet 2. oktober 2015 Ja, han ser ut som en gubbe. Anonymous poster hash: 9da07...8a8 Da dumper du han, så han kan finne seg ei som elsker han, og som ikke skjemmes av å være sammen med han.
Gjestemannen Skrevet 2. oktober 2015 #17 Skrevet 2. oktober 2015 T-skjortene mine er nedi buksa når jeg har på genser utenpå. Ellers er de ikke det, er det innafor? 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #18 Skrevet 2. oktober 2015 T-skjortene mine er nedi buksa når jeg har på genser utenpå. Ellers er de ikke det, er det innafor? Det er sånn det skal være! TS Anonymous poster hash: 9da07...8a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå