Gå til innhold

Hest på utegang i høststorm.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høststormen herjer som verst utenfor husveggen, og jeg har nettopp fått tak i meg en 3 år gammel kaldblodsvalakk, som står på utegang! Jeg har hatt hest i mange år, men utegang er en relativt ny greie for meg,og jeg klarer ikke å la være å bekymre meg.... I tillegg er han fersk-kjøtt i utegangen, nederst i rang og blir jaget. Er ikke sikker på om han får komme inn i utegangen en gang...... Er så redd for at han ikke trives.. Begynner å få kalde føtter, og vurderer å flytte han på stall.... Der perfekte hadde jo vært en kombinasjon, men så heldig er jeg ikke:P 

Hva ville DU gjort?

Anonymous poster hash: 938cf...932
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke så god kjennskap til utegang hele tiden. Ville hatt hesten min der den kunne veksle på å være ute og inne. Det er det jeg er vant til.

Før i tiden ble hestene på gårdene satt inn når det var storm og uvær. 

Jeg ville heller ikke latt en hest gå i utegang hvis han ble plaget av de andre hestene.

Skrevet

La hesten stå på utegang, det er det desidert beste for hesten din over lengre sikt :) 

Men dere har vel sykeboks eller noe hvor hesten kan tas inn i det værste været? 

Skrevet

det må jo være et sted dere kan ta inn en hest over natta? hva om det blir en syk hest der? 

Anonymous poster hash: c26a9...5e5
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...