Eli0102 Skrevet 2. oktober 2015 #1 Skrevet 2. oktober 2015 I en periode var jeg veldig ivrig med trening og sunt kostthold! egentlig litt overdrevet. spiste også ikke for mye for å si det sånn. Da gikk jeg ned en del kilo, og havnet på rundt 57 kg. I den siste måneden har jeg vært ganske slapp med treningen, bare trent litt innimellom. Og spist nesten hva jeg vil når jeg vil. Egentlig ikke overdrevet usunt, men ikke alt for sunt heller. Og nå, etter en måned, har dette ført til at jeg har rast opp 8 kg!! veier nå 65 kg. HVORDAN KAN DETTE HA SEG? blir helt frustrert.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #2 Skrevet 2. oktober 2015 I en periode var jeg veldig ivrig med trening og sunt kostthold! egentlig litt overdrevet. spiste også ikke for mye for å si det sånn. Da gikk jeg ned en del kilo, og havnet på rundt 57 kg. I den siste måneden har jeg vært ganske slapp med treningen, bare trent litt innimellom. Og spist nesten hva jeg vil når jeg vil. Egentlig ikke overdrevet usunt, men ikke alt for sunt heller. Og nå, etter en måned, har dette ført til at jeg har rast opp 8 kg!! veier nå 65 kg. HVORDAN KAN DETTE HA SEG? blir helt frustrert. What? Det er veldig enkelt; du inntar flere kalorier enn du forbrenner. Anonymous poster hash: 1f06f...102 3
Gjest Skrevet 2. oktober 2015 #3 Skrevet 2. oktober 2015 Hvordan kan det ha seg? Du sier det jo selv. Du har spist hva du ville i en mnd og vært slapp med treningen, i motsetning til før. 2
Gjest Gjest_Idja Skrevet 2. oktober 2015 #4 Skrevet 2. oktober 2015 HVORDAN KAN DETTE HA SEG? blir helt frustrert. Du har jo nettopp selv forklart hvorfor...? 2
Gjest SykkelJenny Skrevet 2. oktober 2015 #5 Skrevet 2. oktober 2015 Det er ingen som kan spise alt de har lyst på hele tiden uten å gå opp i vekt. Når man i tillegg ikke er fysisk aktiv så legger man på seg enda mer.
Eli0102 Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter #6 Skrevet 2. oktober 2015 (endret) Syntes bare at 8 kg er i det meste laget på bare 1 måned. Har ikke spist overdrevet mye og usunt, men heller ikke hatt noe strengt eller kjempebra kosthold. De fleste jeg kjenner som spiser "som de vil" ligger på den samme vekta si, eller går sakte opp.. Tror også at jeg ikke har gått spesielt over 2000 kalorier pr dag, og om jeg har det har den lille treningen min "nulla det ut" (eller hva jeg skal si). Og om man holder seg under 2000 kcal skal man ikke rase opp i vekt! Endret 2. oktober 2015 av Eli0102
Gjest Gjest_Idja Skrevet 2. oktober 2015 #7 Skrevet 2. oktober 2015 Men hvis du spiste lite en periode, og gikk en del ned, er det faktisk helt naturlig å gå fort opp igjen når man slutter. Det er derfor man ikke anbefaler dietter eller raske slankekurer. Mye av vektøkninga er nok også vann, ikke fett.
Gjest SykkelJenny Skrevet 2. oktober 2015 #8 Skrevet 2. oktober 2015 Syntes bare at 8 kg er i det meste laget på bare 1 måned. Har ikke spist overdrevet mye og usunt, men heller ikke hatt noe strengt eller kjempebra kosthold. De fleste jeg kjenner som spiser "som de vil" ligger på den samme vekta si, eller går sakte opp.. Tror også at jeg ikke har gått spesielt over 2000 kalorier pr dag, og om jeg har det har den lille treningen min "nulla det ut" (eller hva jeg skal si). Og om man holder seg under 2000 kcal skal man ikke rase opp i vekt! Jeg tror nok du har ligget langt over 2000 kalorier. Og hvis du snakker med folk som du tror spiser hva de vil så er det faktisk ikke så mange som gjør det uten å stramme inn kaloriene dagen før eller dagen etter en utskeielse. Min erfaring er at folk som ikke legger på seg stopper å spise før de er stappmette, er forsiktige med karbohydrater, jevner ut utskeielser med innstramming før og etter ... det er svært få (om noen) voksne mennesker som kan spise hva de vil til enhver tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå