Gå til innhold

Endre skriveretning i word

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å prøve meg som dagmamma, og vil henge opp lapp på butikken her om det. Men jeg vil helst ha en som evt interesserte kan rive av en liten bit hvor det står telefonnr til meg. Og jeg vil ikke ha håndskrevet.

Jeg klarer jo å bytte fra stående til liggende ark, men da går jo det på hele arket. Hvordan får jeg det til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velg "Sett inn" og så "Tekstboks". Da får du fram et valg der du kan vri teksten 90 grader

Skrevet

Så fint! Tusen takk skal du ha. Har liksom bare skrevet rett frem og brukt linjeskift og alt det vanlige. Men nå vil jeg prøve noe mer avansert...

Skrevet

Ikke noe problem :)

Fikk du det til da? Er jo så lett som bare det

Ellers kan du jo altids klippe og lime og bruke kopimaskin, det funker det og *ler*

Skrevet

Joda jeg fikk satt inn tekstboks, og lagt inn telefonnr. Men bare en gang. Må jeg bare sette inn flere tekstbokser da eller?

Har ikke tilgang på kopimaskin her hjemme så det hadde vært veldig greit å få det til med data og printer'n.

Skrevet

Nå har jeg fått det til! Tusen takk for hjelpen. Gjenstår bare å få skrevet helt ferdig hvordan jeg vil ha teksten om meg nå.... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...