Gå til innhold

Okkupert

Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal visst være elendig. Terningkast 3 i VG. Når vi vet at VG opererer med norsktillegg (Bølgen fikk f.eks. 5, utrolig nok), så betyr det i realiteten at det er snakk om terningast 1-2.

Kommer til å styre unna, kaster ikke bort tiden på møl.

http://www.vg.no/rampelys/tv/tv2/tv-anmeldelse-okkupert/a/23536298/

Anonymous poster hash: a0f72...47b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal visst være elendig. Terningkast 3 i VG. Når vi vet at VG opererer med norsktillegg (Bølgen fikk f.eks. 5, utrolig nok), så betyr det i realiteten at det er snakk om terningast 1-2.

Når temaet for serien interesserer meg, ser jeg helt bort fra hva kritikerne mener. Det er irrelevant. Så jeg skal se begynnelsen, er den elendig kan jeg alltids hoppe av kjapt.

Anonymous poster hash: 1ef9f...220

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

Når begynte man å bry seg om hva dritt vg mener om noe som helst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativt !   Amatørmessig forsøk på å lage "spenningserie" Tåpelig herming av svenske og danske suksesser. Gammelt oppgulp i hht. valg av tema,  Ikke`no "egensubstans"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blitt for "norsk" og kjedelig for meg, men dette var jo bare første episode så jeg skal fortsette å se i håp om at det blir bedre.

Akkurat det jeg tenkte da jeg så reklamen. SÅ typisk norsk, men klarer ikke sette fingeren på hvorfor. 

Anonymous poster hash: 651ed...38c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en serie der alle skuespillerne snakket anstrengt, og unaturlig. Jeg skjønner ikke hvorfor innlevelse skal være så vanskelig for norske skuespillere.  :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at livvakten blir den nye store norske! Hot!

Anonymous poster hash: b591c...3d9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satser på at livvakten blir den nye store norske! Hot!

Anonymous poster hash: b591c...3d9

Enig, han er flott! Og faktisk troverdig. Det er sjelden nye norske skuespillere er det.

Anonymous poster hash: 583ae...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positivt overrasket! Og om søppelaviser som VG og Dagbladet gir dårlig terningkast, så er det jo bare et kvalitetstegn 😉😁

Anonymous poster hash: 0ad99...82b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Franke Ann

Akkurat det jeg tenkte da jeg så reklamen. SÅ typisk norsk, men klarer ikke sette fingeren på hvorfor. 

Anonymous poster hash: 651ed...38c

Teater på TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den er spennende jeg :) Men skjønner ikke helt hvorfor Russland skal hjelpe EU i en slik hypotetisk framtid, de ville jo bare være tjent med at Norge sluttet å produsere olje.

Forhåpentligvis får vi en svar på det senere i serien.

Anonymous poster hash: 6cd57...ac1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I denne TV-serien kommer sikkert det norske militæret til å bli fremstilt som veldig mye større, sterkere og langt mer slagkraftig enn det egentlig er i virkeligheten. I tillegg kommer sikkert alle stereotypene om slemme og ondskapsfulle  kommunist-russere (som ikke gjør stort annet enn å pælme innpå med vodka) veldig tydelig frem....

Norske aviser og TV prøver sikkert så godt dem klarer å få russiske myndigheter til å fremstå som mest mulig krakilske på grunn av denne TV-serien. Men jeg tror ikke at russerne egentlig bryr seg så fryktelig mye at det gjør noe...

Anonymous poster hash: 585db...d9b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble positivt overrasket og synes dette med de "fæle" russerne har blitt hauset unødvendig mye opp. Det var jo EU og halve verden som stod bak det hele...

Fint å se noen nye fjes også :)

Anonymous poster hash: 74b27...8f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...