Gjest Sobril Skrevet 2. oktober 2015 #1 Skrevet 2. oktober 2015 Fikk denne på sms nettoop. Noen som vet?
Pinkee Skrevet 2. oktober 2015 #2 Skrevet 2. oktober 2015 Svindel? Var i alle fall det jeg tenkte. Dem håper du skal svare pga uforståelig innhold?
Gjest Sobril Skrevet 2. oktober 2015 #3 Skrevet 2. oktober 2015 Var det jeg tenkte også. Farlig å gå inn på, kanskje, men følte jeg måtte ta en skjermdump.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #4 Skrevet 2. oktober 2015 Hmm, virker som en type kodet melding som ikke er ment til en person, men til et data-system som er koblet til mobilnettet. Sånn typ hvis du har en app som kan åpne en bom, eller skru på varmen på hytta f.eks, så vil jo den sende en type melding som ikke nødvendigvis gir noe mening for mennesker. Er sikkert bare sendt til feil nr Merkelig avsender, vel å merke.. Anonymous poster hash: 2828e...dd4
-Jiinxs- Skrevet 2. oktober 2015 #5 Skrevet 2. oktober 2015 Googlet nr, og noen av svarene som kom opp var at det hadde noe med McAfee og noen nevner at de har blitt trukket penger for å ha mottatt meldingen. Jeg orket ikke å lese alle sidene, bare skumleste litt. (clicky linky)
Gjest Sobril Skrevet 2. oktober 2015 #6 Skrevet 2. oktober 2015 (endret) Ja, jeg så dette da jeg googlet jeg også. Har nettopp installert mcafee på en pc. Utrolig døvt hvis de faktisk driver og trekker penger ved å sende meldinger rundt. Vurderer et annet virusprogram neste gang helt klart. Endret 2. oktober 2015 av Sobril
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #7 Skrevet 2. oktober 2015 Fikk denne på sms nettoop. Noen som vet? kan du innstallere det på en pc? Anonymous poster hash: 163e9...421
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #8 Skrevet 3. oktober 2015 Ja, jeg så dette da jeg googlet jeg også. Har nettopp installert mcafee på en pc. Utrolig døvt hvis de faktisk driver og trekker penger ved å sende meldinger rundt. Vurderer et annet virusprogram neste gang helt klart. Kan anbefale avast eller AVG neste gang, gratis og gjør det godt i tester:) Anonymous poster hash: 1a95e...32a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå