AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #1 Skrevet 2. oktober 2015 I august var vi i syden 14 dager. I naboleiligheten bodde det et svenskt homofilt par. Nesten hver natt hørte vi sexlyder, og det pågikk i over 1 time hver gang. Vi har 3 barn, og mistejenta på 7 år ble redd og lurte på hva det var. Det var veldig slitsomt å oppleve dette i 2 uker. Spesielt én natt var ille, da hadde vi sovnet, og våknet plutselig av et brøl: "Å, Johan kjør på!". Det tok 3 timer å roe ned datteren vår som trodde det var noen som skulle ta henne. Anonymous poster hash: c0251...a96 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #2 Skrevet 2. oktober 2015 Hva var det som gjorde dette ille? At de var homofile? Et barn på 7 bør være voksen nok til en enkel versjon av bie og blomst når omstendighetene sier så. Anonymous poster hash: ffdb6...a9f 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #3 Skrevet 2. oktober 2015 Ja det er fælt, spes for barn. Jeg hørte mine foreldre når jeg var barn og helt seriøst fikk traumer av det. Har fortsatt problemer med å se på sex på vanlig måte nå som voksen. I min leilighet så hørte jeg også jevnlig sexlyder fra naboen, inntil jeg skjønte at det faktisk var ei som ble banka..... Så ja folk bør passe på hvor høylydt og brutalt de har sex ! Anonymous poster hash: 55454...0f2 1
Gjest morhjertegod Skrevet 2. oktober 2015 #4 Skrevet 2. oktober 2015 Kunne dere ikke bare spurt om dere kunne få byttet leilighet??
Gjest lipgloss Skrevet 2. oktober 2015 #5 Skrevet 2. oktober 2015 sjønner ikke hvorfor det er viktig for deg å få frem at det var et homofilt par.sex lyder er sexlyder samme okkasom,kunne bare byttet leilighet da visst det var så ille
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #6 Skrevet 2. oktober 2015 Hva var det som gjorde dette ille? At de var homofile? Et barn på 7 bør være voksen nok til en enkel versjon av bie og blomst når omstendighetene sier så. Anonymous poster hash: ffdb6...a9f I dette tilfellet er det jo Bie og Bie for og være korrektAnonymous poster hash: 4c9c7...cfa 4
Gjest Bond Skrevet 2. oktober 2015 #7 Skrevet 2. oktober 2015 Tråden ryddet for oppfordringer til voldBond, forumansvarlig
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #8 Skrevet 2. oktober 2015 Hotellet var fullt, så det var selvsagt ikke mulig å bytte leilighet. Anonymous poster hash: c0251...a96
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #9 Skrevet 2. oktober 2015 I dette tilfellet er det jo Bie og Bie for og være korrektAnonymous poster hash: 4c9c7...cfa Anonymous poster hash: 0b483...83a 1
Gjest Ravna Skrevet 2. oktober 2015 #10 Skrevet 2. oktober 2015 (endret) . Endret 19. januar 2018 av Ravna
Gjest Bond Skrevet 2. oktober 2015 #11 Skrevet 2. oktober 2015 Tråden ryddet for krenkende utsagn og spekulasjoner. Bond,forumansvarlig
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #12 Skrevet 2. oktober 2015 Å dette har du tenkt på siden august? Anonymous poster hash: fc8a2...106 5
peppermyntete Skrevet 2. oktober 2015 #13 Skrevet 2. oktober 2015 Og dere kunne ikke spørre dem pent om å dempe seg liksom? Jeg har litt lyst til å si troll.. 1
Dide Skrevet 3. oktober 2015 #14 Skrevet 3. oktober 2015 Det her hadde hotellet ordnet på to sekunder.
Rotemor Skrevet 9. mars 2019 #16 Skrevet 9. mars 2019 Veldig relevant at de var homofile syns jeg. Hørt ordet «løsningsorientert»? Slå det opp.Enten er det troll eller så er du en feig mor som ikke evner å beskytte ungene dine. Hva er best...? 1
Jr.Garcon Skrevet 9. mars 2019 #17 Skrevet 9. mars 2019 På 2.10.2015 den 9.06, AnonymBruker skrev: I august var vi i syden 14 dager. I naboleiligheten bodde det et svenskt homofilt par. Nesten hver natt hørte vi sexlyder, og det pågikk i over 1 time hver gang. Vi har 3 barn, og mistejenta på 7 år ble redd og lurte på hva det var. Det var veldig slitsomt å oppleve dette i 2 uker. Spesielt én natt var ille, da hadde vi sovnet, og våknet plutselig av et brøl: "Å, Johan kjør på!". Det tok 3 timer å roe ned datteren vår som trodde det var noen som skulle ta henne. Anonymous poster hash: c0251...a96 Huff. Hvorfor i alle dager ringte du ikke til resepsjonen? Eller tok turen opp til de og spurte om det var mulig å ta litt mer hensyn? På 2.10.2015 den 9.09, AnonymBruker skrev: Hva var det som gjorde dette ille? At de var homofile? Et barn på 7 bør være voksen nok til en enkel versjon av bie og blomst når omstendighetene sier så. Anonymous poster hash: ffdb6...a9f Hva som gjorde dette ille ???? Genialt at du bruker blomst og bie eksempelet i AKKURAT dette tilfellet. Hvorfor henger folk seg opp i at TS skriver homofilt par? Jeg ble kjent med et homofilt par på sydenferie - et homofilt par i leiligheten over bråkte fælt osv. De fleste bruker vel betegnelsen homofilt par like nøytralt som når de sier " et yngre par, et eldre par osv". Ikke rart det er i krig i verden ✌️ 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #18 Skrevet 9. mars 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: WTF? Anonymkode: ea3a4...9cd Hente opp en 2 1/2 år gammel tråd for å banne? Anonymkode: 04147...d67 1
bjone Skrevet 9. mars 2019 #19 Skrevet 9. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hente opp en 2 1/2 år gammel tråd for å banne? Anonymkode: 04147...d67 Hehe i disse dager er det viktig med gjenbruk... så da er det jo greit å dra fram litt gamle tråder.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #20 Skrevet 9. mars 2019 5 timer siden, Jr.Garcon skrev: Huff. Hvorfor i alle dager ringte du ikke til resepsjonen? Eller tok turen opp til de og spurte om det var mulig å ta litt mer hensyn? Hva som gjorde dette ille ???? Genialt at du bruker blomst og bie eksempelet i AKKURAT dette tilfellet. Hvorfor henger folk seg opp i at TS skriver homofilt par? Jeg ble kjent med et homofilt par på sydenferie - et homofilt par i leiligheten over bråkte fælt osv. De fleste bruker vel betegnelsen homofilt par like nøytralt som når de sier " et yngre par, et eldre par osv". Ikke rart det er i krig i verden ✌️ Ville du sagt "et hetrofilt par" om det hadde vært snakk om det? Anonymkode: 6dbf7...5df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå