Gå til innhold

Sexlyder fra naboleilighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

I august var vi i syden 14 dager. I naboleiligheten bodde det et svenskt homofilt par. Nesten hver natt hørte vi sexlyder, og det pågikk i over 1 time hver gang. Vi har 3 barn, og mistejenta på 7 år ble redd og lurte på hva det var. Det var veldig slitsomt å oppleve dette i 2 uker.

Spesielt én natt var ille, da hadde vi sovnet, og våknet plutselig av et brøl: "Å, Johan kjør på!". Det tok 3 timer å roe ned datteren vår som trodde det var noen som skulle ta henne.

Anonymous poster hash: c0251...a96
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva var det som gjorde dette ille? At de var homofile? Et barn på 7 bør være voksen nok til en enkel versjon av bie og blomst når omstendighetene sier så.

Anonymous poster hash: ffdb6...a9f
  • Liker 2
Skrevet

Ja det er fælt, spes for barn. Jeg hørte mine foreldre når jeg var barn og helt seriøst fikk traumer av det. Har fortsatt problemer med å se på sex på vanlig måte nå som voksen.

I min leilighet så hørte jeg også jevnlig sexlyder fra naboen, inntil jeg skjønte at det faktisk var ei som ble banka..... Så ja folk bør passe på hvor høylydt og brutalt de har sex !

Anonymous poster hash: 55454...0f2
  • Liker 1
Gjest morhjertegod
Skrevet

Kunne dere ikke bare spurt om dere kunne få byttet leilighet?? 

Gjest lipgloss
Skrevet

sjønner ikke hvorfor det er viktig for deg å få frem at det var et homofilt par.sex lyder er sexlyder samme okkasom,kunne bare byttet leilighet da visst det var så ille

Skrevet

Hva var det som gjorde dette ille? At de var homofile? Et barn på 7 bør være voksen nok til en enkel versjon av bie og blomst når omstendighetene sier så.   Anonymous poster hash: ffdb6...a9f

I dette tilfellet er det jo Bie og Bie for og være korrekt

Anonymous poster hash: 4c9c7...cfa

• Liker 4
Skrevet

Tråden ryddet for oppfordringer til vold

Bond, forumansvarlig

Skrevet

Hotellet var fullt, så det var selvsagt ikke mulig å bytte leilighet.

Skrevet

I dette tilfellet er det jo Bie og Bie for og være korrektAnonymous poster hash: 4c9c7...cfa

:fnise:

Anonymous poster hash: 0b483...83a

• Liker 1
Skrevet

Tråden ryddet for krenkende utsagn og spekulasjoner. 

Bond,forumansvarlig

Skrevet

Å dette har du tenkt på siden august?

Anonymous poster hash: fc8a2...106
  • Liker 5
Skrevet

Og dere kunne ikke spørre dem pent om å dempe seg liksom? Jeg har litt lyst til å si troll..

• Liker 1
Skrevet

Det her hadde hotellet ordnet på to sekunder. 

• 3 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

WTF?

Anonymkode: ea3a4...9cd

Skrevet

Veldig relevant at de var homofile syns jeg.

:ironi:

Hørt ordet «løsningsorientert»? Slå det opp.Enten er det troll eller så er du en feig mor som ikke evner å beskytte ungene dine. Hva er best...?

• Liker 1
Skrevet
På 2.10.2015 den 9.06, AnonymBruker skrev:

I august var vi i syden 14 dager. I naboleiligheten bodde det et svenskt homofilt par. Nesten hver natt hørte vi sexlyder, og det pågikk i over 1 time hver gang. Vi har 3 barn, og mistejenta på 7 år ble redd og lurte på hva det var. Det var veldig slitsomt å oppleve dette i 2 uker.

Spesielt én natt var ille, da hadde vi sovnet, og våknet plutselig av et brøl: "Å, Johan kjør på!". Det tok 3 timer å roe ned datteren vår som trodde det var noen som skulle ta henne.

Huff. Hvorfor i alle dager ringte du ikke til resepsjonen? Eller tok turen opp til de og spurte om det var mulig å ta litt mer hensyn?

På 2.10.2015 den 9.09, AnonymBruker skrev:

Hva var det som gjorde dette ille? At de var homofile? Et barn på 7 bør være voksen nok til en enkel versjon av bie og blomst når omstendighetene sier så.

Anonymous poster hash: ffdb6...a9f

Hva som gjorde dette ille ????

Genialt at du bruker blomst og bie eksempelet i AKKURAT dette tilfellet.

Hvorfor henger folk seg opp i at TS skriver homofilt par? Jeg ble kjent med et homofilt par på sydenferie - et homofilt par i leiligheten over bråkte fælt osv. De fleste bruker vel betegnelsen homofilt par like nøytralt som når de sier " et yngre par, et eldre par osv". Ikke rart det er i krig i verden ✌️

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

WTF?

Anonymkode: ea3a4...9cd

Hente opp en 2 1/2 år gammel tråd for å banne?

Anonymkode: 04147...d67

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hente opp en 2 1/2 år gammel tråd for å banne?

Anonymkode: 04147...d67

Hehe i disse dager er det viktig med gjenbruk... så da er det jo greit å dra fram litt gamle tråder.

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Jr.Garcon skrev:

Huff. Hvorfor i alle dager ringte du ikke til resepsjonen? Eller tok turen opp til de og spurte om det var mulig å ta litt mer hensyn?

Hva som gjorde dette ille ????

Genialt at du bruker blomst og bie eksempelet i AKKURAT dette tilfellet.

Hvorfor henger folk seg opp i at TS skriver homofilt par? Jeg ble kjent med et homofilt par på sydenferie - et homofilt par i leiligheten over bråkte fælt osv. De fleste bruker vel betegnelsen homofilt par like nøytralt som når de sier " et yngre par, et eldre par osv". Ikke rart det er i krig i verden ✌️

Ville du sagt "et hetrofilt par" om det hadde vært snakk om det?

Anonymkode: 6dbf7...5df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...