Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en person som ALDRI klager. Men nå har jeg spart lenge til en 3 dagers tur på et flott barne hotell for barna mine i høstferien igjen. Jeg er ikke fornøyd med rommet, eller nærmere sagt badet. Rommet er egentlig for rullestol brukere så det står en baderullestol på det lille badet. Dusjen er på rett på gulvet så det blir da vann over hele gulvet så jeg må stå å skrape dette ned i sluket. Eller det vil si den ENDE gangen vi dusjet. Vi kan rett og slett ikke dusje fordi varmen regulerer seg selv, plutselig blir den sinnsykt varm også iskald. Dette fikk en av sønnene mine erfare å han nekter nå å dusje. Vi er på et badehotell så det er godt å kunne dusje av seg klor. I tillegg så mangler det håndsåpe og toalett papir. Manglet ekstra seg og håndkler. Jeg betaler over 2000 kr natten, kan jeg si i fra?

Anonymous poster hash: fc876...827

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med resepsjonen, kanskje de har et annet rom ledig? Det er også lettere å få avslag i pris f.eks hvis du varsler tidlig, da har du gitt hotellet anledning til å utbedre problemet. 

Anonymous poster hash: b2ad9...d33
  • Liker 6
Skrevet

Snakk med resepsjonen, kanskje de har et annet rom ledig? Det er også lettere å få avslag i pris f.eks hvis du varsler tidlig, da har du gitt hotellet anledning til å utbedre problemet.

Ok. Da skal jeg snakke med de nå. Men er det mye små pirk jeg klager over? Dusjen er jo et problem så kanskje bare si noe om den?

Skrevet

Ok. Da skal jeg snakke med de nå. Men er det mye små pirk jeg klager over? Dusjen er jo et problem så kanskje bare si noe om den?

Jeg ville nevnt alt, slikt som håndklær, såpe etc. er jo veldig fort gjort å ordne opp i :) Synes ikke det er småpirk at dusjbatteriet ikke leverer jevn varme. 

• Liker 4
Skrevet

Øøøøh.... klart du kan si i fra! Du kan i praksis klage på akkurat hva du vil, du har tross alt betalt for oppholdet og forventer en viss standard. Men husk at du kommer lengst med å starte ut i godt humør og ta opp saken på en hyggelig måte. Kanskje kan dere enkelt bytte rom f.eks og problemet er løst. 

Anonymous poster hash: 0b9ce...684
Skrevet

Det er ingen selvfølge at hotell holder gjester med såpe. Iallefall ikke i utlandet. Toalettpapir skal det være.

Dusjen skal virke,med tanke på skader man kan få.

Vann i gulv må du si fra om.

Syns det er greit å si fra

Anonymous poster hash: 0eb31...353

Skrevet

Det er ingen selvfølge at hotell holder gjester med såpe. Iallefall ikke i utlandet. Toalettpapir skal det være.

Dusjen skal virke,med tanke på skader man kan få.

Vann i gulv må du si fra om.

Syns det er greit å si fra

Anonymous poster hash: 0eb31...353

Håndsåpe ?? Synes det skal være en selvfølge. Har sagt i fra og vi har fått nytt rom :)

• Liker 3
Skrevet

Håndsåpe ?? Synes det skal være en selvfølge. Har sagt i fra og vi har fått nytt rom :)

Er en selvfølge i hele vest-Europa og USA.

Klart du må ha såpe!!!

Anonymous poster hash: f54ff...b7e

• Liker 2
Skrevet

Alt dette er ting du bør si ifra om i resepsjonen ja! Jeg har sagt ifra om færre ting, og fikk oppgradert rom gratis.

En gang ønsket jeg enkelt og greit et rom med finere utsikt, og fikk det, selv om alt ellers var greit med rommet jeg først fikk...

Anonymous poster hash: 7c573...18c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...