AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #1 Skrevet 2. oktober 2015 Jeg har en kamerat som jeg har syntes var ganske kjekk helt siden jeg ble kjent med ham for litt over et år siden. Jeg har følelsen av at han liker meg litt også, men han er ikke frempå og på sjekkern, bare snill og hjelpsom og gir meg gode klemmer når anledningen byr seg og av og til gir han meg noen blikk som gir meg følelsen av at han liker det han ser. Han er singel, det vet jeg. Han er kjekk, snill, tiltrekkende og morsom og egentlig akkurat sånn som jeg vil ha, men jeg klarer liksom ikke å ville prøve å flørte ordentlig med ham. Jeg vet ikke hva det er som stopper meg. Kanskje jeg ikke vil risikere vennskapet vårt, kanskje jeg plutselig har utviklet ekstrem forpliktelsesangst, jeg skjønner ikke helt hva som er i veien, jeg burde jo egentlig ville ha ham, men så er det noe som holder meg tilbake. Jeg er i 30-åra og svømmer ikke i tilbud, har ikke kjærlighetssorg. Er det noen andre som har hatt det sånn? Og hva skjedde, kom dere over det?Anonymous poster hash: 019f8...f64
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #2 Skrevet 2. oktober 2015 Hva med å snakke sammen? Kommunikasjon er viktig Anonymous poster hash: ff84a...a8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå