Gå til innhold

Redd for å ha en stalker/bli gjenkjent?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei har ikke det, men det som irriterer meg mest er folk som drar inn ting jeg har sagt tidligere/i andre tråder selv om det ikke har noe å gjøre med det jeg skriver på det nåværende tidspunktet. Også det at folk diskuterer person fremfor sak og plutselig bare kan finne på å gi meg personlige karakteristikker som ikke stemmer overhodet, men bare i deres eget hode. Og det bare på grunnlag av et par innlegg? Noen folk er ikke riktig kloke spør du meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først må jeg si litt om meg selv. Jeg er for hensynsfull og for ansvarsfull, og alt for snill. På grunn av dette legger jeg enormt mye arbeid inn i rådene jeg gir her. 

Dessverre er det en gjeng kaklehoder som følger etter meg fra tråd til tråd for å hetse meg og min personlighet. Jeg er litt redd for at de skal finne ut hvem jeg er for å skade meg. Tenk å ikke ha noe bedre å ta seg til enn å hetse en hjelpsom fremmed på internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min har kjent meg igjen på kg. I tråder jeg har skrevet om henne. Hun ble sur. Haha bryr meg lite. Visste ikke at hun visste om kg en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...