Gå til innhold

Redd for å ha en stalker/bli gjenkjent?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du opplevd eller hatt på følelsen av at noen her inne overvåker deg (stalking)? Eller på annen måte blitt gjenkjent på forumet? Er dette noe du opplever som ubehagelig eller frykter?

Fortell gjerne om din historie, hvis du har kjent deg igjen i noen av spørsmålene.

Har en viss formening om at noen vet hvem jeg er, og ikke forteller det og/eller har det morsomt av det. Det behøver ikke være at noen har kjent meg igjen. Mulig jeg bare er litt i overkant nervøs eller paranoid.

Anonymous poster hash: 2a445...962
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke på dette forumet men på et annet. Det var mere morsomt enn skummelt, fordi de sa det rett ut , men såklart litt creep å tenke på at flere vet hvem jeg er uten å si noe om det til meg også..
Har én gang blitt konfrontert face2face av en person jeg ikke kjente irl, for noe jeg hadde skrevet på nett som vedkommende ikke likte. Akuratt da så var det truende men man må jo le av de som har så lite liv at de henger seg opp i bagateller fremmede har skrevet på nett at de må finne de og stalke de.

Anonymous poster hash: 6bbb6...ddd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke tror noen vet hvem jeg er i det virkelige liv. Da hadde det ikke gått meg hus forbi for å si det pent. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke på dette forumet men på et annet. Det var mere morsomt enn skummelt, fordi de sa det rett ut , men såklart litt creep å tenke på at flere vet hvem jeg er uten å si noe om det til meg også..

Har én gang blitt konfrontert face2face av en person jeg ikke kjente irl, for noe jeg hadde skrevet på nett som vedkommende ikke likte. Akuratt da så var det truende men man må jo le av de som har så lite liv at de henger seg opp i bagateller fremmede har skrevet på nett at de må finne de og stalke de.

Anonymous poster hash: 6bbb6...ddd

Hva sa denne ukjente personen? Og hvordan hadde h*n klart å finne ut av hvem du var? Hadde vedkommende reist langt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg vet at jeg har et par stalkers her, og de vet sånn nogenlunde hvem jeg er også. Kan ikke si det plager meg, jeg synes heller det er litt morsomt at de ikke har nok med sine egne liv.

Endret av Raindrops
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par (i hvert fall en) stalker her. Jeg synes det hele bare er latterlig. Skjønner ikke hva slags glede denne personen har i å stalke meg.

Anonymous poster hash: 8f12e...c6a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet at jeg har et par stalkers her, og de vet sånn nogenlunde hvem jeg er også. Kan ikke si det plager meg, jeg synes heller det er litt morsomt at de ikke har nok med sine egne liv.

Jeg deler ditt syn på at det på ett vis er ganske interessant at folk driver på med dette, og ikke har nok med sin egen tilværelse. Samtidig føler jeg at det er litt skummelt med tanke på hva de eventuelt finner på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg deler ditt syn på at det på ett vis er ganske interessant at folk driver på med dette, og ikke har nok med sin egen tilværelse. Samtidig føler jeg at det er litt skummelt med tanke på hva de eventuelt finner på. Anonymous poster hash: 2a445...962

Ja, det er litt guffent. Jeg vet heldigvis hvem det er, og at det ikke et noe å frykte. Hvis du ikke aner hvem det er så skjønner jeg godt at du synes det er skummelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjent igjen et par her inne men jeg driver ikke med stalking. Prøver heller å unngå å svare i tråder jeg ser dem. Vet ikke om det er riktig å si i fra.

Anonymous poster hash: 9e37c...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjent igjen et par her inne men jeg driver ikke med stalking. Prøver heller å unngå å svare i tråder jeg ser dem. Vet ikke om det er riktig å si i fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjent igjen en person selv på et annet forum. Da valgte jeg å gi meg selv til kjenne.

På det andre forumet fulgte kjæresten til broren min med på absolutt alt jeg skrev. Har en følelse på at hun har funnet meg her inne også, men det er ikke så nøye egentlig..

Anonymous poster hash: 9caf2...f20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er litt guffent. Jeg vet heldigvis hvem det er, og at det ikke et noe å frykte. Hvis du ikke aner hvem det er så skjønner jeg godt at du synes det er skummelt.

Det er bra for din del. Da har du på en måte kontroll, og vet hva som foregår, selv om de følger med.

Jeg for min del er litt mer nervøs for dette. Har rett og slett ikke peiling på om den eller de er noen jeg kjenner, så vidt har truffet eller noen totalt ukjente. Og hva slags hensikter de eventuelt har, er også noe jeg undres over. Føler at det dukker opp enkelte tegn innimellom som indikerer at noe er på ferde. Ekkelt, rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en stalker, han fikk besøksforbud. Drøy kar.

Anonymous poster hash: 00aed...b74
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en stalker, han fikk besøksforbud. Drøy kar.

Anonymous poster hash: 00aed...b74

På hvilken måte var han drøy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som føler dere stalket her, på forumet, hvordan føler dere det? Jeg mener, hvordan kan man vite at noen stalker deg på nett? 

Utover det tenker jeg aldri på at jeg kan kjenne igjen noen her inne, eller at noen kan kjenne igjen meg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Geitebukk

Folk med stort ego kan fort begynne å følge deg i trådene du skriver i for å " ta igjen" hvis de føler seg krenket i en annen tråd dere har vært uening i og hatt ulikt syn på verden. Har opplevd det i andre forum, hvor et par skrullete folk følger videre inn i andre tråder som de egentlig ikke er interresert i, kun for å slenge dritt.

Her på kg er det AB funksjon så ikke like lett å se om man faktisk blir stalket. Man bør nok bruke denne funksjonen selv når man skal fortelle om seg selv slik at ikke folk kan slå sammen 2+2 og kjenne deg igjen in " real life"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble kjent igjen her for mange år siden. Det var ikke spesielt morsomt. Denne personen fortalte om min bruker til veldig mange hun kjente her inne. De postet alltid I mine tråder. Til å begynne med fattet jeg ikke store mistankene, men da de begynte å legge til mer info enn jeg hadde gjort selv gikk det opp for meg.

Har lært litt bedre nettvett siden den gang

Anonymous poster hash: 9e328...e60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...