Gjest Enhjørning Skrevet 1. oktober 2015 #1 Skrevet 1. oktober 2015 Er det noen som har forslag til bra PC-spill? Kan nevne noen jeg liker så ser dere kanskje hva jeg er ute etter. Er glad i Simcity og andre simulatorer, The sims spillene, Still life og andre lignende spill. Er åpen for det meste men gjerne byggespill eller spill med historie, gjerne krim Håper på svar, har så lyst til å begynne å spille litt igjen men vet ikke hvor jeg skal begynne.
-Jiinxs- Skrevet 2. oktober 2015 #2 Skrevet 2. oktober 2015 Cities skyline. En bedre versjon av Sim City.
Fredsmegleren Skrevet 2. oktober 2015 #3 Skrevet 2. oktober 2015 Virtual Villagers. Går an å få kjøpt til pc/mac, men også laste ned eller spille gratis på nettet
Mona Sax Skrevet 2. oktober 2015 #5 Skrevet 2. oktober 2015 Er det noen som har forslag til bra PC-spill? Kan nevne noen jeg liker så ser dere kanskje hva jeg er ute etter. Er glad i Simcity og andre simulatorer, The sims spillene, Still life og andre lignende spill. Er åpen for det meste men gjerne byggespill eller spill med historie, gjerne krim Håper på svar, har så lyst til å begynne å spille litt igjen men vet ikke hvor jeg skal begynne. Tror du vil like Civilization spillene, om du ikke allerede har prøvd dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå