AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #1 Skrevet 1. oktober 2015 Satt på cafe med ei venninne da en mann begynte å se sånn på meg. Vanskelig å forklare men han stirret ved flere anledninger uten at det var ekkelt. Stoppet med døra når han skulle gå og så på meg. Jeg begynner å komme meg videre etter sorg over forrige mann som enda kontakter meg, men har faktisk tenkt litt på denne mannen siden da. Noen som har opplevd lignende? Anonymous poster hash: b8091...d8e
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #2 Skrevet 2. oktober 2015 Ca hver gang jeg er på cafe. Kom deg mere på cafe , kvinne, og ikke vær redd for å stirre litt tilbake eller gå bort med visittkortet ditt om du føler det er noe ekstra spesielt . MEN også viktig å ikke være innbilsk, jeg kan glo mye på noen med et artig skjerf for eksempel, eller på noen som har annsiktstrekk jeg prøver å "finne ut av", og å stoppe ved døra kan være for å dytte jakka på plass før man åpner den eller gudene vet alt mulig annet. Anonymous poster hash: a772b...112
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #3 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (På 2.10.2015 den 0.59): Satt på cafe med ei venninne da en mann begynte å se sånn på meg. Vanskelig å forklare men han stirret ved flere anledninger uten at det var ekkelt. Stoppet med døra når han skulle gå og så på meg. Jeg begynner å komme meg videre etter sorg over forrige mann som enda kontakter meg, men har faktisk tenkt litt på denne mannen siden da. Noen som har opplevd lignende? Anonymous poster hash: b8091...d8e Han syntes sikkert du var flott, og var nysgjerrig på deg❤ Anonymkode: 1ca82...9fe
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #4 Skrevet 19. april 2021 Jeg synes ikke sånt er romantisk i det hele tatt. En ting er å titte litt bort nå og da, gi et lite smil osv. Men folk som sitter å nistirrer intenst på meg uten å dra til seg blikket når jeg stirrer tilbake syns jeg egentlig bare er skumle. Anonymkode: 77c3b...990
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå