AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #1 Skrevet 1. oktober 2015 Et bedøvende glidemiddel for anal sex, er det bra? Erfaringer? Anonymous poster hash: 7cb48...e94
Gjest Raindrops Skrevet 1. oktober 2015 #2 Skrevet 1. oktober 2015 (endret) Jeg har ikke prøvd, men vil på generelt grunnlag ikke anbefale det. Det et viktig å ha følelser analen slik at du kan kjenne om noe er på vei til å gå galt, og du ikke risikerer å bli skadet. Det er ikke meningen at det skal gjøre vondt med analsex, så vanlig glidemiddel skal være tilstrekkelig. Synes du det er ubehagelig, så lar du det helt enkelt være. Endret 1. oktober 2015 av Raindrops 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #3 Skrevet 1. oktober 2015 Fungerer ikke, har prøvd det..Anonymous poster hash: 2b9ec...559
bjone Skrevet 1. oktober 2015 #4 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg har ikke prøvd, men vil på generelt grunnlag ikke anbefale det. Det et viktig å ha følelser analen slik at du kan kjenne om noe er på vei til å gå galt, og du ikke risikerer å bli skadet. Det er ikke meningen at det skal gjøre vondt med analsex, så vanlig glidemiddel skal være tilstrekkelig. Synes du det er ubehagelig, så lar du det helt enkelt være. Må si meg enig med deg der ja.
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 1. oktober 2015 #5 Skrevet 1. oktober 2015 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Oppgitt78 Skrevet 1. oktober 2015 #6 Skrevet 1. oktober 2015 Hvis du må dope rassen for å takle å bli rævpult, så bør du revurdere hele saken.. 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #7 Skrevet 2. oktober 2015 Jeg prøvde den en gang for over 10 år siden, første gang jeg skulle ha anal med min første kjæreste. Husker faktisk ikke om den ga noe særlig effekt, (og er forsåvidt enig med dem over som påpeker at det er viktig å beholde følsomheten der bak for å unngå rifter og skader under penetrering)...men jeg husker at den hadde kirsebærsmak av alle ting! Haha. Det sto angitt utenpå pakken, så jeg "måtte" ta litt på fingeren og smake Ble nummen på tunga ihvertfall, ikke særlig behagelig. Ser virkelig ikke poenget med å smaksette et slikt produkt, det er vel ingen som vil rimme en anus som er innsmurt med bedøvelsesmiddel? Vel, det var min begrensede erfaring Anonymous poster hash: c7dce...0be 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #8 Skrevet 2. oktober 2015 Greit som ekstra hjelp når kølla er diger.Anonymous poster hash: d1edf...8e4 2
DoomCake Skrevet 2. oktober 2015 #9 Skrevet 2. oktober 2015 Prøvde det før jeg visste hvordan man skulle ha analsex. Det gikk helt greit, ble litt nummen, men det var ikke noe bedre enn vanlig, bare mindre vondt. Når jeg endelig lærte å slappe av og hadde en partner som visste hva han gjorde ble det helt fantastisk, og anal eaze helt overflødig.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #10 Skrevet 2. oktober 2015 Prøvde det med eksen. Han elsket analsex, men hatet forspill og ante ikke hva han holdt på med, så vi måtte bruke det når vi prøvde. Det hjalp vel litt, men det ble aldri noe godt for meg, så ble ikke mer enn to - tre ganger på tre år. Anonymous poster hash: 588ba...7af
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #11 Skrevet 2. oktober 2015 Den dagen man må bruke bedøvelsesmiddel for å ha sex er grensen nådd for min del. Anonymous poster hash: b0919...c3c 1
Gjest Bond Skrevet 2. oktober 2015 #12 Skrevet 2. oktober 2015 Tråden ryddet for oppfordringer til brudd på norsk lovBond, forumansvarlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå