Cessa74 Skrevet 1. oktober 2015 #1 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg sliter med å finne noe fint som kan henge i stuevinduet vårt. Dette er et stort vindu -så vil gjerne ha noe med litt wow-effekt, iform av å være noe delikat og nytt som ikke "alle" har. Jeg har forsøkt disse papirstjernene i alle varianter og farger, men blir aldri fornøyd.. Har forsøkt sånne kranser med ledbelysning - men herregud så hard og kald belysning!! Vil ha noe fint som lyser lunt og hyggelig både for de som ser dette ute og inne. Noen gode tips?? Gjerne med link!
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #2 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg sliter med å finne noe fint som kan henge i stuevinduet vårt. Dette er et stort vindu -så vil gjerne ha noe med litt wow-effekt, iform av å være noe delikat og nytt som ikke "alle" har. Jeg har forsøkt disse papirstjernene i alle varianter og farger, men blir aldri fornøyd.. Har forsøkt sånne kranser med ledbelysning - men herregud så hard og kald belysning!! Vil ha noe fint som lyser lunt og hyggelig både for de som ser dette ute og inne. Noen gode tips?? Gjerne med link! Om du er fornøyd med kransene så kan du kanskje bytte ut lyslenken til en lenke med varmere lys? Anonymous poster hash: 281a6...280 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #3 Skrevet 3. oktober 2015 Sånne 'gammeldagse'messingstjerner. Vet de ikke er noe nytt, men det er ikke så mange som har dem lengre, nesten alle har jo papirstjerner, lyset fra dem er varmt og ikke for sterkt. De selges i lampebutikker når julen nærmer seg.Anonymous poster hash: 46c91...946 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå