AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #1 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg har litt vanskeligheter å være vennine med søsteren min. Hun er eldre 3 år, har to barn og er enslig. Jeg har flyttet tilbake til der vi er vokst opp etter 8 år I storby. Hun har aldri bodd noen annen plass. Hun er veldig på at vi skal være venniner og hun blir lei seg når jeg ikke viser like mye optimisme om det. Jeg har slitt med angst I mange år og prøver å ha grenser for hun og resten av familien min. Jeg vil helst ikke diskutere store ting, vil heller at når vi møtes Så skal det være rolig og hyggelig. Selfølgelig hvis det er noe spesielt så kan hun fortelle om det. Og jeg har sagt I mange år at jeg blir dårlig av lange kvelder med syt og alvorlige teamer. Så hvordan kan jeg få henne til å forstå? Skal jeg bare dra når hun starter ? Også lurer jeg på om det er greit å si Nei til å passe tante barnene mine, når planen hennes er å drikke? Jeg kan godt passe de når hun må noe viktig og ikke destruktivt. Men når hun skal på fest så blir hun så full kommer sent hjem og er fyllesyk I 2 dager. Liker ikke at mine tante barn må være rundt henne når hun er hangover;Anonymous poster hash: a6190...60a Anonymous poster hash: d0b20...22c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå