Gå til innhold

Bilde fra bryllupet

Anbefalte innlegg

Gjest Brud04 - ikke innlogget
Skrevet

Nå har jeg endelig fått somlet meg til å legge inne et bilde. Har glemt CD'n hver dag, men i dag fikk jeg tilsendt noen bilder på mail. Håper å få lagt inn flere siden.

Her er et iallefall: På kirketrappa

Vi hadde en utrolig fantastisk dag!!! Alt gikk på skinner :-) Men så altfor fort. Det er nesten sånn at man ikke tror man er gift......he-he. Litt uvirkelig liksom.

Min forlover og jeg sov over på Grand fra fredag til lørdag og dro til frisøren tidlig lørdags morgen. (28. aug)

Der ble vi sminket og ordnet til den store gullmedalje. Min mor kom også senere og vi var superfornøyde alle tre. Fikk champagne av frisørene og koste oss fælt :sjarmor:

Så begynte tiden for å bli hentet å nærme seg. Var litt spent på bilen da det hadde blitt surr med den bilen vi egentlig skulle ha. Men det kom en suuuperstilig Rolls glidende inn foran frisøren og da kjente jeg at hjertet hoppet flere hakk. Nå skulle vi til kirken :o

Vi hadde en utrolig tur med folk som vinket og ønsket lykke til. Deilig følelse :ler:

Da vi ankom kirken ble jeg NERVØS. Hadde ikke vært det tidligere, men nå kjente jeg suget i magen. Da dørene gikk opp og brudemarsjen ble spilt begynte underleppa å dirre noe forferdelig. Men det var det heldigvis ingen som så, selv om det føltes sånn.......

Det var en utrolig fin vielse og vi tok hele "pakka" med "jeg tar ......." og "jeg gir deg denne ring". Veldig flott syntes de som var i kirken. Alt var bare sååå fantastisk!!! Utrolig trompetspill og tekstlesning.

Så bar det ut av kirken hvor vi hilste på alle og hvor korpset vi begge spiller i var. Utrolig stemning.

Så satt vi oss i bilen med lillesnuppa mellom oss og kjørte til fotografen. Artig var det. Vi tok bilder i Slottsparken, ute i trikkesporet og på Lorry. Kuuule bilder.

Så dro vi videre til festlokalet hvor alle gjestene hadde fått i seg maaaange glass med boblevann og litt frukt. Merket at det var HØY stemning. Gavebordet var utrolig og alle var i sååå godt humør.

Så var det middag med god mat og utrolig bra taler.

Etter middagen var det å lufte seg litt og strekke på bena. Så rigget storbandet til og dansen startet.

Og så kommer alt det andre: brudevalsen og kakeskjæring.

Vi hadde en utrolig flott dag og jeg har aldri ledd så mye i hele mitt liv og fått så mange komplimenter noen gang. Deilig å ha en sånn dag å se tilbake på :-)

Nå er vi i full gang med å velge ut bilder til takkekort og div. Og vi har også fått DVD med hele vielsen på. Utrolig flott å ha!

Lykke til til dere som har dagen foran dere!!!!

Håper ikke dette ble altfor langt - ble litt revet med her :o

Brud04 - som er lykkelig gift :sjarmor:

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...