Gå til innhold

Spørre om daten vil bli med på fest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en fyr i 5 uker, så det er ganske ferskt. Vi har ikke hatt sex, men det er ganske tydelig at vi begge liker hverandre og vi har kontakt hver dag. 

Et lite "problem" er at jeg har mange venner og er veldig sosial. Har rett og slett hatt litt problemer med å finne tid til han, da det har vært en del bursdager, konserter og ting som allerede var planlagt før jeg møtte han.

Nå er jeg invitert på en fest neste helg hvor ca 5-6 av vennene mine er, og jeg har lyst til å spørre om han vil bli med. Men er det altfor tidlig? Jeg mener ikke å parade han rundt, men det er faktisk den eneste dagen vi begge er ledige neste uke. Hadde dere blitt skremt av dette?

Anonymous poster hash: ec9fc...579
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare å kjøre på! :)

Anonymous poster hash: 91d46...926
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har datet en fyr i 5 uker, så det er ganske ferskt. Vi har ikke hatt sex, men det er ganske tydelig at vi begge liker hverandre og vi har kontakt hver dag. 

Et lite "problem" er at jeg har mange venner og er veldig sosial. Har rett og slett hatt litt problemer med å finne tid til han, da det har vært en del bursdager, konserter og ting som allerede var planlagt før jeg møtte han.

Nå er jeg invitert på en fest neste helg hvor ca 5-6 av vennene mine er, og jeg har lyst til å spørre om han vil bli med. Men er det altfor tidlig? Jeg mener ikke å parade han rundt, men det er faktisk den eneste dagen vi begge er ledige neste uke. Hadde dere blitt skremt av dette?

Så du skal ha godkjenning av daten?

Anonymous poster hash: 805b3...e0f

Skrevet (endret)

På tide å ta en fest, men også på høytid at dere har sex også, hva skjer med det egentlig?

Etter 5-6 uker er det helt greit og føler ikke at det er tidlig, men det kommer litt mer an på hvor mye dere har vært sammen på de 5 ukene.

Endret av Charmander
  • Liker 1
Skrevet

Så du skal ha godkjenning av daten?

Anonymous poster hash: 805b3...e0f

Nei, jeg skrev jo at jeg ikke skal parade han rundt.

På tide å ta en fest, men også på høytid at dere har sex også, hva skjer med det egentlig?

Etter 5-6 uker er det helt greit og føler ikke at det er tidlig, men det kommer litt mer an på hvor mye dere har vært sammen på de 5 ukene.

Eh, vi vil begge vente litt med sex, hva skjer med det er noe galt i det? Var faktisk han som selv sa at han ønsket å bli kjent først, men jeg er hjertens enig. Det skjer når det skjer, tenker jeg.

• Liker 5
Skrevet

Ja jeg har blitt spurt om å bli med på fest allerede 2 og 3 treffet så det syns jeg du fint kan spørre om !
Det er hyggelig for han å bli inkludert med vennene sine, betrygger han ihvertfall om at du er mere seriøs med han enn useriøs og at du ikke skammer deg over han :) Sånn føler hvertfall jeg det når menn inviterer meg med på fest (selvom jeg som regel står over fordi jeg selv er usikker på om forholdet vil bli seriøst, og da vil jeg ikke møte vennene hans)

Anonymous poster hash: 8faf7...c01
Skrevet

Og etter festen går dere hjem og har sex :)

Kjør på!

Anonymous poster hash: bde57...e6a

Skrevet

Når jeg traff kjæresten min spurte han om jeg ville bli med på fest, 3 uker etter jeg møttr han. Jeg ble egentlig litt redd for alle vennene hans var der... og 50 andre jeg aldri hadde møtt. Men jeg var veldig interessert i han og takket ja. Angrer ikke og kvelden ble kjempebra! Kjør på du :)

Skrevet

Herre som folk maser om sex her! "Alle" på KG sier at sex må man ikke ta lett på nei, ekkelt med masse partnere!! Men når noen først vil vente er det feil og...

Men TS: bare å invitere! Kan jo bli riktig hyggelig og du viser jo at du liker han godt siden du vil at han skal møte noen av vennene dine :)

• Liker 1
Skrevet

Herre som folk maser om sex her! "Alle" på KG sier at sex må man ikke ta lett på nei, ekkelt med masse partnere!! Men når noen først vil vente er det feil og...

Men TS: bare å invitere! Kan jo bli riktig hyggelig og du viser jo at du liker han godt siden du vil at han skal møte noen av vennene dine :)

Enig. KG mennene lirer av seg gang på gang hvor lite de vil date og ta i en jente som har hatt sex med mange og som er lett på tråden osv, men å vente på en kvinne som vil vente med sex, nei da er kvinnen kjip og får pes da også!  Man har sex når man selv vil, ikke bare fordi den andre forventer det fordi den er utolmodig eller seksuelt frustrert.

Anonymous poster hash: 8faf7...c01

• Liker 1
Skrevet

Kjør på og spør ham :)

Skrevet

Ts her. Han kunne ikke, men sa det var veldig koselig at jeg spurte.

Og jeg blir også sprø av alt dette maset om sex. Syns det er utrolig forfriskende å møte en som vil bli kjent før man hopper til køys og det blir en stor del av fokuset. Alle argumenter med at man må finne ut om man er kompatible, men jeg har aldri hatt det problemet med noen. Jeg har ingen sterke preferanser i senga, og hvis jeg er forelska og tenner på en mann så blir det omtrent automatisk bra. Jeg er god på å veilede mannen og har aldri opplevd at sexen ikke har fungert. Selvfølgelig hadde det vært surt å date han her i månedsvis og finne ut at det var kræsj, men den sjansen tar jeg. Nyter så mye å bare henge med han akkurat nå. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...