AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #1 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg trener mye og jeg blir så sulten. Idag har jeg spist alt dette Frokost: en skive dansk rugbrød med skinke, ett speilegg og en skive bacon og ett glass biola jordbær Lunsj; en skive dansk rugbrød med røkelaks (en skive) En vanlig grov brødskive med to skiver skinke og ett kokt egg Salat (tomater, agurk, melon, 2ss smårettskinke, paprika) En liten eventyr melkesjokolade Ett glass styrk sjokolademelk Middag: liten laksefilet, 2 poteter og salat Kveldsmat: en skive dansk rugbrød med røkelaks og ett egg En skive dansk rugbrød med skinke En smoothie Ett glass biola jordbær 1/2japp sjokolade Det er jo mye mat det her!!! Og jeg er fremdeles sulten. Blir så sulten av styrketrening:-(Anonymous poster hash: 0eb8e...338
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #2 Skrevet 1. oktober 2015 Hvorfor er det dumt å bli sulten? Når du trener hardt så trenger kroppen mer mat for å bygge muskler, i tillegg til at du bruker mye energi. Forventet du å spise som før? Jeg ville sett på det som et sunnhetstegn at du ble mer sulten. Anonymous poster hash: 175f3...4b6
Starless Skrevet 1. oktober 2015 #3 Skrevet 1. oktober 2015 Så bra! Da gjør du noe riktig når du trener! Det er ingenting jeg reagerer på her, men kanskje du kan droppe sjokoladen før du legger deg? Bytt den med noe som fyller, kanskje havregryn? Om du er allergisk kan du lage pannekaker? 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #4 Skrevet 1. oktober 2015 Slik er det for meg også.. Blir utrolig sulten. Skikkelig ulvesult. Vinninga går ofte opp i spinninga, for hvis jeg har forbrent 500 kal kan jeg kjapt fylle på med 600 kal for å bli mett... Jeg går ikke ned i vekt av å trene hvertfall :-)Anonymous poster hash: debc3...5af
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #5 Skrevet 1. oktober 2015 Ja, nå ble det i tillegg en brødskive til med leverpostei og en kopp kakao så nå spiser jeg som en mann!! Og jeg er en kvinne som er 160 cm!!! Og slank! Spiste mye mye mindre før jeg begynte å trene så jeg må vel legge på meg etterhvert hvis jeg spiser så mye? Og det vil jeg ikke:-(Anonymous poster hash: 0eb8e...338
Gjest morhjertegod Skrevet 1. oktober 2015 #6 Skrevet 1. oktober 2015 Havregrøt metter lenge, redder meg :o)
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #7 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg trener mye og jeg blir så sulten. Idag har jeg spist alt dette Frokost: en skive dansk rugbrød med skinke, ett speilegg og en skive bacon og ett glass biola jordbær Lunsj; en skive dansk rugbrød med røkelaks (en skive) En vanlig grov brødskive med to skiver skinke og ett kokt egg Salat (tomater, agurk, melon, 2ss smårettskinke, paprika) En liten eventyr melkesjokolade Ett glass styrk sjokolademelk Middag: liten laksefilet, 2 poteter og salat Kveldsmat: en skive dansk rugbrød med røkelaks og ett egg En skive dansk rugbrød med skinke En smoothie Ett glass biola jordbær 1/2japp sjokolade Det er jo mye mat det her!!! Og jeg er fremdeles sulten. Blir så sulten av styrketrening:-(Anonymous poster hash: 0eb8e...338 Eh, det er ikke vanlig å følte seg mett etter en treningsøkt. Uansett, dersom du ønsker mer metthetsfølelse kan du forsøke å spise mer protein og fett, og kanskje kutte litt i karbohydrater (du spiser en del brød). Personlig synes jeg du bør legge til meieriprodukter og egg. Dersom dette blir for mange kalorier kan du kutte ut å drikke kalorier. Anonymous poster hash: 13fd9...237 2
Charmander Skrevet 1. oktober 2015 #8 Skrevet 1. oktober 2015 (endret) Jeg tvinger i meg 250g laks/kylling/biff etter trening, og er aldri sulten rett etter trening. Bare sliten egentlig. TS Du har ikke spist veldig mye. Endret 1. oktober 2015 av Charmander
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #9 Skrevet 1. oktober 2015 Kjenner meg veldig igjen! Kunne spist hele dagen, spesielt de dagene jeg trener. Muskler bygges, men fettet fjerner seg ikke Anonymous poster hash: 068c9...c33
Gjest Gjest_Idja Skrevet 2. oktober 2015 #10 Skrevet 2. oktober 2015 Det er helt normalt å bli sulten av å trene. Men du spiser veldig mye brød - kanskje spise noe annet innimellom? For meg er chiagrøt, skyr og cottage cheese, enten hver for seg eller kombinert, gull verd på dager jeg trener. Holder meg mye mer stabilt mett enn med brød eller havregrøt. Prøv deg litt frem med ulike typer mat og se hva som holder deg mett.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #11 Skrevet 2. oktober 2015 Det er ikke verre enn at du justerer det du spiser. Bytter du ut sjokoladene, sjokolademelken og kakao med noe som metter for kaloriene er du på lang vei. Anonymous poster hash: e13a4...ef5
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #12 Skrevet 2. oktober 2015 Eh, det der er da ikke mye mat? Jeg spiser mye mer enn det der, og jeg er en 168 cm høy, slank kvinne. Det eneste jeg reagerer på er sjokoladen og sjokoladedrikken. Dette er kalorier som ikke metter noe særlig. Spis heller ordentlig mat, om du er sulten. Og hvorfor er det et problem at du er sulten? Spis mer, da vel? Legger du på deg, er det det som er problemet? Om ikke, så er det jo bare å spise, da? Anonymous poster hash: b65a6...ad0
Gjest Runforit Skrevet 2. oktober 2015 #13 Skrevet 2. oktober 2015 Var det så voldsomt mye da? Har du regnet ut hvor mange kcal det er? Jeg spiser lett 100 gr peanøttsmør til frokost(600 kcal bare der) Da begynner vi å snakke om enn del kalorier.
mijaa Skrevet 2. oktober 2015 #14 Skrevet 2. oktober 2015 Synes igrunn ikke det var så mye mat, jeg! Om du er sulten, så følg rådene om å bytte ut sjokolade og flytende kalorier med ordentlig mat, gjerne mye protein og en del fett, da det metter mye, mye mer. Kan sikkert være lurt å bytte ut noe av kornproduktene med noe med mer protein og fett også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå