Gå til innhold

Er dette for lite/mye mat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ute etter å få av meg litt valpefett/opprettholde vekten senere og har funnet et kosthold jeg trives med! Jeg spiser mye av det samme dessverre, men varierer i form av ulikt pålegg, grønnsaker og frukt. Dette er et eksempel på hvordan kosten min ser ut i løpet av en dag:

Frokost: Havregrøt laget på ca 150 dl havregryn. Jeg bruker øyemål, men har noen ganger målt opp grynet etterpå kun for å sjekke. Laget på melk!

Lunsj: 2 knekkebrød med feks. skinke og hvitost. I tillegg en banan eller et eple.

Middag: 2 brødskiver, 2 kokte egg og en dæsj kaviar på. Bruker å kutte opp diverse grønnsaker som jeg knasker etterpå, varierer veldig hva jeg bruker!

Trener 3-4 dager i uka og spiser disse dagene 2 knekkebrød med feks leverpostei etter trening!

Mye? Lite? 

Anonymous poster hash: ec5a8...504
Videoannonse
Annonse
Skrevet

150 dl havregryn?  :fnise:

Beklager, måtte bare  :fnise:

Anonymous poster hash: 5ec30...298
Skrevet

Veldig ensformig og kjedelig. Savner mer fett og protein i kosten.

Anonymous poster hash: 9a09c...623
  • Liker 2
Skrevet

Lite og kjedelig.

Skrevet

Blir litt lite når du ikke spiser ordentlig middag. Synes også du kan legge til f.eks. en frukt eller litt bær til frokosten, litt mer grønnsaker i løpet av dagen og kanskje litt nøtter som mellommåltid.

Anonymous poster hash: 6a7cf...850
  • Liker 1
Skrevet

Jeg hadde dødd uten middag!

Skrevet

Jeg er ute etter å få av meg litt valpefett/opprettholde vekten senere og har funnet et kosthold jeg trives med! Jeg spiser mye av det samme dessverre, men varierer i form av ulikt pålegg, grønnsaker og frukt. Dette er et eksempel på hvordan kosten min ser ut i løpet av en dag:

Frokost: Havregrøt laget på ca 150 dl havregryn. Jeg bruker øyemål, men har noen ganger målt opp grynet etterpå kun for å sjekke. Laget på melk!

Lunsj: 2 knekkebrød med feks. skinke og hvitost. I tillegg en banan eller et eple.

Middag: 2 brødskiver, 2 kokte egg og en dæsj kaviar på. Bruker å kutte opp diverse grønnsaker som jeg knasker etterpå, varierer veldig hva jeg bruker!

Trener 3-4 dager i uka og spiser disse dagene 2 knekkebrød med feks leverpostei etter trening!

Mye? Lite? 

Lite, og for mye unødvendig brød som ikke gjør godt for noe. Hva med kyllingsalat /m noe feta ost f.eks?

Skrevet

Mye? Lite? 

HVA tror du selv,TS?

Anonymous poster hash: 65ebe...0a8

Skrevet

spis fisk, salater, kylling, omeletter. 

Syns det virka kjedelig, hadde blitt lei i lengden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...