AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #1 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg er ute etter å få av meg litt valpefett/opprettholde vekten senere og har funnet et kosthold jeg trives med! Jeg spiser mye av det samme dessverre, men varierer i form av ulikt pålegg, grønnsaker og frukt. Dette er et eksempel på hvordan kosten min ser ut i løpet av en dag: Frokost: Havregrøt laget på ca 150 dl havregryn. Jeg bruker øyemål, men har noen ganger målt opp grynet etterpå kun for å sjekke. Laget på melk! Lunsj: 2 knekkebrød med feks. skinke og hvitost. I tillegg en banan eller et eple. Middag: 2 brødskiver, 2 kokte egg og en dæsj kaviar på. Bruker å kutte opp diverse grønnsaker som jeg knasker etterpå, varierer veldig hva jeg bruker! Trener 3-4 dager i uka og spiser disse dagene 2 knekkebrød med feks leverpostei etter trening! Mye? Lite? Anonymous poster hash: ec5a8...504
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #2 Skrevet 1. oktober 2015 150 dl havregryn? Beklager, måtte bare Anonymous poster hash: 5ec30...298
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #3 Skrevet 1. oktober 2015 Veldig ensformig og kjedelig. Savner mer fett og protein i kosten. Anonymous poster hash: 9a09c...623 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #5 Skrevet 1. oktober 2015 Blir litt lite når du ikke spiser ordentlig middag. Synes også du kan legge til f.eks. en frukt eller litt bær til frokosten, litt mer grønnsaker i løpet av dagen og kanskje litt nøtter som mellommåltid. Anonymous poster hash: 6a7cf...850 1
Charmander Skrevet 1. oktober 2015 #7 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg er ute etter å få av meg litt valpefett/opprettholde vekten senere og har funnet et kosthold jeg trives med! Jeg spiser mye av det samme dessverre, men varierer i form av ulikt pålegg, grønnsaker og frukt. Dette er et eksempel på hvordan kosten min ser ut i løpet av en dag: Frokost: Havregrøt laget på ca 150 dl havregryn. Jeg bruker øyemål, men har noen ganger målt opp grynet etterpå kun for å sjekke. Laget på melk! Lunsj: 2 knekkebrød med feks. skinke og hvitost. I tillegg en banan eller et eple. Middag: 2 brødskiver, 2 kokte egg og en dæsj kaviar på. Bruker å kutte opp diverse grønnsaker som jeg knasker etterpå, varierer veldig hva jeg bruker! Trener 3-4 dager i uka og spiser disse dagene 2 knekkebrød med feks leverpostei etter trening! Mye? Lite? Anonymous poster hash: ec5a8...504 Lite, og for mye unødvendig brød som ikke gjør godt for noe. Hva med kyllingsalat /m noe feta ost f.eks?
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #8 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg er ute etter å få av meg litt valpefett/opprettholde vekten senere og har funnet et kosthold jeg trives med! Jeg spiser mye av det samme dessverre, men varierer i form av ulikt pålegg, grønnsaker og frukt. Dette er et eksempel på hvordan kosten min ser ut i løpet av en dag: Frokost: Havregrøt laget på ca 150 dl havregryn. Jeg bruker øyemål, men har noen ganger målt opp grynet etterpå kun for å sjekke. Laget på melk! Lunsj: 2 knekkebrød med feks. skinke og hvitost. I tillegg en banan eller et eple. Middag: 2 brødskiver, 2 kokte egg og en dæsj kaviar på. Bruker å kutte opp diverse grønnsaker som jeg knasker etterpå, varierer veldig hva jeg bruker! Trener 3-4 dager i uka og spiser disse dagene 2 knekkebrød med feks leverpostei etter trening! Mye? Lite? Anonymous poster hash: ec5a8...504 HVA tror du selv,TS? Anonymous poster hash: 65ebe...0a8
heiduderborte Skrevet 2. oktober 2015 #10 Skrevet 2. oktober 2015 spis fisk, salater, kylling, omeletter. Syns det virka kjedelig, hadde blitt lei i lengden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå