AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #1 Skrevet 1. oktober 2015 Noen som kan hjelpe meg med motivasjon til å komme meg på treningssenter? Vil virkelig trene, men får aldri kommet meg dit av en eller annen grunn...Anonymous poster hash: f5173...d73
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #2 Skrevet 1. oktober 2015 For meg hjalp det bl.a. å Google før/etter-bilder, lese om folk som har gått fra utrente til trente, lese om trening/øvelser og handle sunnere mat. Det er viktig at treningen blir en vane. Ikke sett deg urealistiske mål. Start med å trene 1-2 ganger i uka og trapp heller opp etterhvert. Og ikke gi opp ved første hinder; det hender at jeg ikke har lyst til å trene, men øktene blir supre. Andre ganger er øktene helt grusomme. Sånn er det bare. Sist, men ikke minst; tren noe du synes er gøy. La selve treningen inspirere deg. Jeg elsker f.eks. styrke, siden det gjør at jeg blir sterkere og merker ofte (ikke alltid det føles sånn) fremgang. Lykke til! Anonymous poster hash: 8f5eb...78b
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #3 Skrevet 1. oktober 2015 For meg hjalp det bl.a. å Google før/etter-bilder, lese om folk som har gått fra utrente til trente, lese om trening/øvelser og handle sunnere mat. Det er viktig at treningen blir en vane. Ikke sett deg urealistiske mål. Start med å trene 1-2 ganger i uka og trapp heller opp etterhvert. Og ikke gi opp ved første hinder; det hender at jeg ikke har lyst til å trene, men øktene blir supre. Andre ganger er øktene helt grusomme. Sånn er det bare. Sist, men ikke minst; tren noe du synes er gøy. La selve treningen inspirere deg. Jeg elsker f.eks. styrke, siden det gjør at jeg blir sterkere og merker ofte (ikke alltid det føles sånn) fremgang. Lykke til! Anonymous poster hash: 8f5eb...78b Tusen takk for lure tips, skal prøves!Anonymous poster hash: f5173...d73
infectedsopp Skrevet 1. oktober 2015 #4 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg har laget en kalender for hver mnd, hvor jeg krysser av dagen dersom jeg har fått trent. Syns faktisk det motiverer meg veldig
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #5 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg har laget en kalender for hver mnd, hvor jeg krysser av dagen dersom jeg har fått trent. Syns faktisk det motiverer meg veldig Sykt lurt!!Anonymous poster hash: f5173...d73
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #6 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg har laget en kalender for hver mnd, hvor jeg krysser av dagen dersom jeg har fått trent. Syns faktisk det motiverer meg veldig Enig, det gjør jeg også! Og så blir det f.eks. et mål å trene en eller flere dager enn forrige mnd, hvis jeg den mnd ikke trente så mye.Anonymous poster hash: 8f5eb...78b
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #7 Skrevet 1. oktober 2015 Enig, det gjør jeg også! Og så blir det f.eks. et mål å trene en eller flere dager enn forrige mnd, hvis jeg den mnd ikke trente så mye.Anonymous poster hash: 8f5eb...78b *en eller flere dager MER Anonymous poster hash: 8f5eb...78b
Charmander Skrevet 1. oktober 2015 #8 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg ser på treningsfilmer på youtube. Damer, Menn, Før Etter,
Gjest Gjest_Louu Skrevet 4. oktober 2015 #9 Skrevet 4. oktober 2015 Følger folk på Instagram med inspirerende treningsbilder, også ser jeg mye på før og etter-bilder på Google feks. Og ellers så trener jeg som oftest alltid med venninnen min, vi motiverer hverandre veldig, synes det både er lettere å komme seg dit, men også lettere å gjøre en skikkelig innsats der, om man har med ei venninne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå