AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #1 Del Skrevet 1. oktober 2015 Hei jeg har en mor som er veldig veldig sliten for tiden. Da hun har hatt mye å styre med ang meg og sykdommen min. Så denne helgen vil jeg gjerne glede henne med noe, hjelpe henne å slappe av litt for det fortjener hun. Men jeg vet ikke hva? Spandere en middag på hun å kjæresten? Spa? Noen forslag? Jeg kan ikke lage feks middag og slikt, da jeg ikke har anledning til å være hjemme. Anonymous poster hash: 67bf5...6d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 1. oktober 2015 #2 Del Skrevet 1. oktober 2015 Gode forslag begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #3 Del Skrevet 2. oktober 2015 Følger. Vil også glede mamma. Skal ta hun med på resturant til helgen men vil gjøre noe mere jevnlig og langsiktig for henne. Anonymous poster hash: 11bb6...6e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lipgloss Skrevet 4. oktober 2015 #4 Del Skrevet 4. oktober 2015 Visst du har råd så er jo en fin middag på resturant og gjerne spa for den slags skyld fine ting å gjøre med mennesker du setter pris på Du høres ut som en snill og omtenksom datter Kos deg og lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klaveret Skrevet 4. oktober 2015 #5 Del Skrevet 4. oktober 2015 Jeg hadde blitt veldig glad for noe så enkelt som blomster Eller et fint kort og en flaske vin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #6 Del Skrevet 9. oktober 2015 Hva liker mamman din? Personlig blir jeg gladest for gaver som viser at man har sett meg og hva jeg liker. Og aller gladest blir jeg over at noen vil tilbringe litt ekstra tid sammen med meg, f.eks over en kopp barm kakao og en god samtale. Hvordan er mamman din og hva liker hun? Kanskje blir hun aller gladest for gode ord. Skriv et kort til henne og takk henne for at hun har vært der for deg i denne tiden og at du setter utrolig stor pris på henne. Det er ikke alltid "pengegaver" er de fineste gavene. Anonymous poster hash: 23b89...b25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå