Gjest bella de la dua Skrevet 22. september 2004 #1 Skrevet 22. september 2004 Har sett på tråder her hvor folk har rost Noa Noa opp i skyene. Jeg hadde aldri hørt eller sett denne butikken før så jeg tok meg en titt. Men jeg kom meg faktisk aldri inn. Der så jeg nemlig hjemmesydde klær i bestemorstil så det holdt. Jeg sto bare ---> :o inn butikkvinduet og lurte virkelig på hva slags butikk dette var. Så jo ut som rene kråkereiret der inne. Null stil og null klasse. Hvem søren handler på et sånt sted da? Så ut som klærne der var sydd av gamle gardiner og tepper. Ja, virkelig dårlig. Må le litt når jeg tenker tilbake på det. Fikk nesten hjertet mitt i halsen jo
missfidget Skrevet 22. september 2004 #2 Skrevet 22. september 2004 Har sett på tråder her hvor folk har rost Noa Noa opp i skyene. Jeg hadde aldri hørt eller sett denne butikken før så jeg tok meg en titt. Men jeg kom meg faktisk aldri inn. Der så jeg nemlig hjemmesydde klær i bestemorstil så det holdt. Jeg sto bare ---> :o inn butikkvinduet og lurte virkelig på hva slags butikk dette var. Så jo ut som rene kråkereiret der inne. Null stil og null klasse. Hvem søren handler på et sånt sted da? Så ut som klærne der var sydd av gamle gardiner og tepper. Ja, virkelig dårlig. Må le litt når jeg tenker tilbake på det. Fikk nesten hjertet mitt i halsen jo Hmm...Det var rart. Alle har lov til sin mening men jeg har nå tok en titt på websiden deres og sa blant annet dette: http://www.noa-noa.dk/img/AU04_s3_normalcoll.jpg http://www.noa-noa.dk/img/AU04_%20s7_normalcoll.jpg http://www.noa-noa.dk/img/AU04_s8_normalcoll.jpg Synes det var kjempe stilig og langt i fra bestemor, men det er jo meg....Tidligere kolleksjon har vært en blanding av nei plagg og ja plagg etter min mening... :-)
missfidget Skrevet 22. september 2004 #3 Skrevet 22. september 2004 Forresten... Noen som vet hvor Noa Noa i Stavanger ligger..?
Gjest Sukkerert Skrevet 22. september 2004 #5 Skrevet 22. september 2004 Forresten... Noen som vet hvor Noa Noa i Stavanger ligger..? Finnes ingen Noa Noa i Stavanger som jeg vet om i alle fall.
Gjest gjest1 Skrevet 22. september 2004 #6 Skrevet 22. september 2004 Så jo ut som rene kråkereiret der inne. Null stil og null klasse. Jeg vil si Noa Noa faller litt under begrept shabby chic, eller en landeromantisk stil gjerne beregnet på lag-på-lag bruk. Så de som handler der, er vel folk som liker slikt mer enn åtti-tallsmoten f.eks.
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2004 #7 Skrevet 22. september 2004 Tro meg, mine bestemødre går ikke i klær fra Noa Noa! Jeg synes det er kult med klær som er litt annerledes, og ja, takk - gi meg gjerne en gammel gardin... Kjære deg, bare gå et annet sted og skaff deg klær! Er det ikke godt at vi er forskjellige?
missfidget Skrevet 22. september 2004 #8 Skrevet 22. september 2004 Finnes ingen Noa Noa i Stavanger som jeg vet om i alle fall. Det trodde jeg også, men det står på Noa Noa sin websider at det er Noa Noa i Langgata i Stavanger, også på Gulesider....
Gjest Ethereal Skrevet 22. september 2004 #10 Skrevet 22. september 2004 Fordi om Noa Noa ikke helt har klær for MIN smak (mer minimalistisk), har jeg ingen problemer med å akseptere at andre liker det, og til og med å synes at det kan se fint ut på andre
Gjest bella del la dua Skrevet 22. september 2004 #11 Skrevet 22. september 2004 Fordi om Noa Noa ikke helt har klær for MIN smak (mer minimalistisk)' date=' har jeg ingen problemer med å akseptere at andre liker det, og til og med å synes at det kan se fint ut på andre [/quote'] Nå har det seg ikke sånn at jeg IKKE aksepterer at folk liker NoaNoa Syns bare stilen så helt for j***** ut. Men det jeg finner mest komisk er alle disse personene her inne som er så kjappe til å hyle ut om hvor stygt ditten er og hvor stygt datten er, også ja, så handler de på NoaNoa selv. Da gidder man jo ikke ta deres mening så veldig høytidelig. ps: nei da...jeg kjøper ikke klær eller lignende ut i fra hva kg'ere mener.
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2004 #12 Skrevet 22. september 2004 Finnes ingen Noa Noa i Stavanger som jeg vet om i alle fall. Å jo da, ny butikk! Ligger i nygata, rett overfor skoringen (dvs. ved siden av inngangen til HM undertøysavdeling på arkaden)
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2004 #13 Skrevet 22. september 2004 Nå har det seg ikke sånn at jeg IKKE aksepterer at folk liker NoaNoa Syns bare stilen så helt for j***** ut. Du var jo ikke inne i butikken engang... det er jo akkurat som å si at du ikke liker brokkoli før du har smakt.. barnslig!
Gjest LoisLane Skrevet 22. september 2004 #14 Skrevet 22. september 2004 Men det jeg finner mest komisk er alle disse personene her inne som er så kjappe til å hyle ut om hvor stygt ditten er og hvor stygt datten er, også ja, så handler de på NoaNoa selv. Da gidder man jo ikke ta deres mening så veldig høytidelig. Guri malla, der avslørte du dem skikkelig. Jeg må le av alle må dårlig smak, jeg.
Charmina Skrevet 22. september 2004 #15 Skrevet 22. september 2004 Jeg synes de har en masse fine klær på Noa Noa jeg! Mye jeg ikke liker også men sånn er det nå på de fleste klesbutikkene jeg er inne i. Liker aldri alt de har! Synes det er masse fine farger og stoffer! Men ikke billig akkurat da! Masse søte barneklær også! Klems Charmina 50 dager til termin
Gjest Anonymous Skrevet 27. september 2004 #16 Skrevet 27. september 2004 Noa Noa åpnet butikk i Stavanger for ikke så lenge siden....
missfidget Skrevet 28. september 2004 #17 Skrevet 28. september 2004 Ja, jeg har nå vært å kikket... Synes hele butikk ble litt "mektig". Nesten som jeg klarte ikke se for meg hva jeg likte for det var så mye mønstre og farger osv...Det var en cardigan som jeg fikk lyst på men som vi vet er Noa Noa ikke akkurat billig.... I hvert fall er det en del fine ting, men hadde aldri brukt en hele antrekk i Noa Noa for å si det sånn....
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2004 #18 Skrevet 28. september 2004 smaken er som baken, så å omvende noen gidder jeg ikke prøve på. Og så er jeg glad man tenker forskjellig om hva som er fint - det er derfor klær skaper folk, på en måte. Selv er jeg Noa noa-fan, men har egentlig bare kjøpt noen ganske få enkeltplagg, og vesker og sånt der. Synes fargene og tekstilene stort sett er nydelige og inspirerende, men ville nok følt meg litt VEL pittoresk eller rustikk i et helt antrekk derfra. Men for min smak funker noa noa bra som supplement... Og jeg ER vel shabby chic, på de flest områder i livet... kanskje mer shabby noen ganger... Synes forresten butikken i Trondheim virka rotete og salgsvarene var feilprisa sist jeg var der, og betjeningen i butikkene jeg har vært i har hatt en tendens til å være veldig venninnete med hverandre.... Og du trådstarter - synes du en som har en annen stil en deg nødvendigvis er "stygt" eller dårlig kledd, selv om du ikke ville gått sånn selv? Jeg har ingen problemer med at folk ønsker å kle seg annerledes enn meg, og dessuten tar seg mye bedre ut i klær jeg selv ikke kler. Må innrømme at jeg synes noen klesstiler blir litt vel anonyme, har feks ei venninne som ser kjempesøt ut de få gangene hun pynter seg litt, men som normalt "dasser" rundt i (for henne) kjedelige farger (blå/grå/brun er eneste akseptable fargekombinasjon..)og sidrompa bukser og skjørt... Det som er synd er at disse klærne matcher den mest synlige delen av personligheten hennes, nemlig at hun er sjenert og kan virke mutt. Men hun har jo mange andre sider også, og ER jo ikke kjedelig... Jeg blir liksom litt irritert på henne fordi hun "later som" hun er det...
Miss Marple Skrevet 29. september 2004 #19 Skrevet 29. september 2004 Jeg likte også de klærne kjempe godt!!! Hvordan er prisen på klærne? Og vet noen om de sender klær? Fant et par ting jeg virkelig kunne tenkt meg. Er dessverre ingen butikk her på sørlandet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå