Gjest Ennasus Skrevet 1. oktober 2015 #1 Skrevet 1. oktober 2015 Hei Ja, som overskriften sier: Hv liker du best å ha på brødskiva, knekkebrødet eller på kjeksen din? For min del har jeg dilla på rista brødskive med smørost kylling, ost også vossafår, som du setter i mikroen i et par sekund til osten blir "svett" På knekkebrød liker jeg cottage cheese med salt og pepper og vårløk/tomat PÅ kjeks (som ikke er salte) liker jeg best brunost
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #2 Skrevet 1. oktober 2015 Brød: eggsalat Knekkebrød: ost, salat, roastbiff og agurk Kjeks (salte): tine kremost med kryddersmak. Anonymous poster hash: 3e09a...b39
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #3 Skrevet 1. oktober 2015 Lyst knekkebrød: hvitost, gräddost er best. Mørkt knekkebrød: smør og jubelsalami Hjemmelaget knekkebrød: brunost og friske bringebær eller jordbær. Lyst brød: ristet med hvitløkssmør og provancekrydder. Grovbrød: avokado, gravlaks og ruccola Kjeks: alle typer ferske oster, brie er favoritt.Anonymous poster hash: 1817b...935
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #4 Skrevet 1. oktober 2015 Erter, kjøtt og flesk. Passer til alt! Digg på ostesmørbrød og i sted for skinke. Anonymous poster hash: bd0c8...624
Fredsmegleren Skrevet 1. oktober 2015 #5 Skrevet 1. oktober 2015 Avokado med salt/pepper eller tomat med balsamicosirup
annebanane Skrevet 1. oktober 2015 #6 Skrevet 1. oktober 2015 Knekkebrød: grovt knekkebrød med brunost. Eneste jeg spiser om jeg må spise knekkebrød. Hjemmelagde horn/rundstykker: hjemmelagde rørte jordbær. På brød og kjøpe-rundstykker er det aller beste norvegia med pepperskinke, paprika, tomat og agurk. I tillegg er nystekt brød/ristet brød med et svært tynt lag smør og en salamiskive ekstremt godt.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #7 Skrevet 1. oktober 2015 Brødskive; Nugatti Knekkebrød: Brunost Salte kjeks: Kremost med druer Anonymous poster hash: 48d98...6a0
Rumle Skrevet 1. oktober 2015 #8 Skrevet 1. oktober 2015 Brød; avocado, en skikkelig god spekeskinke, ridderost, gode tomater,salt og nykvernet pepper = himmelen Knekkebrød; meierismør og fløtemysost Salte kjeks; En skikkelig god og smakfull blåmuggost med frukt/grønnsaker/oliven og en god vin ved siden av
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 1. oktober 2015 #9 Skrevet 1. oktober 2015 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #10 Skrevet 2. oktober 2015 Brødskive: Leverpostei med agurk eller servelat med rødbeter Knekkebrød: Brunost med smør eller nøkkelost med kormasaus Kjeks: Salte kjeks :muggost eller snøfrisk Søte kjeks: Brunost Anonymous poster hash: 9f03b...819
Gjest Zeitgeist Skrevet 3. oktober 2015 #11 Skrevet 3. oktober 2015 Dansk rugbrød: Remulade, roastbeef, stekt løk Pumpernickel: Smør, kokt egg i skiver, bittelitt Maldon-salt "Vanlig" grovbrød: Smør, salami Loff: Smør, aprikossyltetøy (Stauds eller D'arbo) Grove rundstykker: Miracle Whip, salatblad, kokt skinke, druer, nykvernet pepper Fine rundstykker: Smør, Vossafår - og et glass iskald skummet melk! Mørke/Grove knekkebrød: Leverpostei, agurkskiver, nykvernet pepper Lyse knekkebrød: Smør, Seville-appelsinmarmelade Salte kjeks: Brie, Granny Smith-epleskiver Søte kjeks: Ingenting Ciabatta: God olivenolje, en dært balsamicoreduksjon Croissant: Salt smør, svigermors jordbærpuré Schrippen*: Salt smør, varmt kyllingkjøtt (må være såpass varmt at smøret smelter) *Schrippen/Semmeln/Brötchen/Rundstück er tyske rundstykker som ikke er veldig ulikt loff.
Eli0102 Skrevet 3. oktober 2015 #12 Skrevet 3. oktober 2015 (endret) BRUNOST! og gulost, graddost, prim, servelat, makrell i tomat, leverpostei, nugatti, røkt laks, egg, kalkunfilet, kaviar, kremost, jordbærsyltetøy.. Nei uff, jeg elsker omtrent alt av pålegg, spesielt på fersk brødskive!! Og alt må ha smør (les: first price bordmargarin) under. Ja - firstprice er faktisk best når det kommer til smør og syltetøy. Ikke mye annet. Endret 3. oktober 2015 av Eli0102
maipai Skrevet 3. oktober 2015 #13 Skrevet 3. oktober 2015 Skiva: Smør, salatblad, kyllingskinke, pepper, paprikapulver, hvitost, tomat og agurk Ristet skive: Smør, avokado, tomat og pepper Havreknekkebrød: Kremost, salami, agurk Salte kjeks: Blåmuggost og marmelade Søte kjeks: Smør og brunost 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå