Gjest Ennasus Skrevet 1. oktober 2015 #1 Del Skrevet 1. oktober 2015 Hei Ja, som overskriften sier: Hv liker du best å ha på brødskiva, knekkebrødet eller på kjeksen din? For min del har jeg dilla på rista brødskive med smørost kylling, ost også vossafår, som du setter i mikroen i et par sekund til osten blir "svett" På knekkebrød liker jeg cottage cheese med salt og pepper og vårløk/tomat PÅ kjeks (som ikke er salte) liker jeg best brunost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #2 Del Skrevet 1. oktober 2015 Brød: eggsalat Knekkebrød: ost, salat, roastbiff og agurk Kjeks (salte): tine kremost med kryddersmak. Anonymous poster hash: 3e09a...b39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #3 Del Skrevet 1. oktober 2015 Lyst knekkebrød: hvitost, gräddost er best. Mørkt knekkebrød: smør og jubelsalami Hjemmelaget knekkebrød: brunost og friske bringebær eller jordbær. Lyst brød: ristet med hvitløkssmør og provancekrydder. Grovbrød: avokado, gravlaks og ruccola Kjeks: alle typer ferske oster, brie er favoritt.Anonymous poster hash: 1817b...935 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #4 Del Skrevet 1. oktober 2015 Erter, kjøtt og flesk. Passer til alt! Digg på ostesmørbrød og i sted for skinke. Anonymous poster hash: bd0c8...624 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredsmegleren Skrevet 1. oktober 2015 #5 Del Skrevet 1. oktober 2015 Avokado med salt/pepper eller tomat med balsamicosirup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebanane Skrevet 1. oktober 2015 #6 Del Skrevet 1. oktober 2015 Knekkebrød: grovt knekkebrød med brunost. Eneste jeg spiser om jeg må spise knekkebrød. Hjemmelagde horn/rundstykker: hjemmelagde rørte jordbær. På brød og kjøpe-rundstykker er det aller beste norvegia med pepperskinke, paprika, tomat og agurk. I tillegg er nystekt brød/ristet brød med et svært tynt lag smør og en salamiskive ekstremt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #7 Del Skrevet 1. oktober 2015 Brødskive; Nugatti Knekkebrød: Brunost Salte kjeks: Kremost med druer Anonymous poster hash: 48d98...6a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. oktober 2015 #8 Del Skrevet 1. oktober 2015 Brød; avocado, en skikkelig god spekeskinke, ridderost, gode tomater,salt og nykvernet pepper = himmelen Knekkebrød; meierismør og fløtemysost Salte kjeks; En skikkelig god og smakfull blåmuggost med frukt/grønnsaker/oliven og en god vin ved siden av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 1. oktober 2015 #9 Del Skrevet 1. oktober 2015 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #10 Del Skrevet 2. oktober 2015 Brødskive: Leverpostei med agurk eller servelat med rødbeter Knekkebrød: Brunost med smør eller nøkkelost med kormasaus Kjeks: Salte kjeks :muggost eller snøfrisk Søte kjeks: Brunost Anonymous poster hash: 9f03b...819 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 3. oktober 2015 #11 Del Skrevet 3. oktober 2015 Dansk rugbrød: Remulade, roastbeef, stekt løk Pumpernickel: Smør, kokt egg i skiver, bittelitt Maldon-salt "Vanlig" grovbrød: Smør, salami Loff: Smør, aprikossyltetøy (Stauds eller D'arbo) Grove rundstykker: Miracle Whip, salatblad, kokt skinke, druer, nykvernet pepper Fine rundstykker: Smør, Vossafår - og et glass iskald skummet melk! Mørke/Grove knekkebrød: Leverpostei, agurkskiver, nykvernet pepper Lyse knekkebrød: Smør, Seville-appelsinmarmelade Salte kjeks: Brie, Granny Smith-epleskiver Søte kjeks: Ingenting Ciabatta: God olivenolje, en dært balsamicoreduksjon Croissant: Salt smør, svigermors jordbærpuré Schrippen*: Salt smør, varmt kyllingkjøtt (må være såpass varmt at smøret smelter) *Schrippen/Semmeln/Brötchen/Rundstück er tyske rundstykker som ikke er veldig ulikt loff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eli0102 Skrevet 3. oktober 2015 #12 Del Skrevet 3. oktober 2015 (endret) BRUNOST! og gulost, graddost, prim, servelat, makrell i tomat, leverpostei, nugatti, røkt laks, egg, kalkunfilet, kaviar, kremost, jordbærsyltetøy.. Nei uff, jeg elsker omtrent alt av pålegg, spesielt på fersk brødskive!! Og alt må ha smør (les: first price bordmargarin) under. Ja - firstprice er faktisk best når det kommer til smør og syltetøy. Ikke mye annet. Endret 3. oktober 2015 av Eli0102 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 3. oktober 2015 #13 Del Skrevet 3. oktober 2015 Skiva: Smør, salatblad, kyllingskinke, pepper, paprikapulver, hvitost, tomat og agurk Ristet skive: Smør, avokado, tomat og pepper Havreknekkebrød: Kremost, salami, agurk Salte kjeks: Blåmuggost og marmelade Søte kjeks: Smør og brunost 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå