AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #1 Skrevet 1. oktober 2015 Hei Den siste tiden har jeg blitt litt for opptatt med spising og trening, egentlig. Sliter ekstremt med selvbilde og selvtillit. Jeg spiser ikke _noe_ usunt, og gjør alt for å bli tynn, men denne skaper litt problemer for meg. Jeg unngår alt av bursdager, overnattinger og slikt fordi jeg er redd det blir servert noe usunt til middag f.eks. Hva bør jeg gjøre?Anonymous poster hash: 64228...605
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #2 Skrevet 1. oktober 2015 Hei Den siste tiden har jeg blitt litt for opptatt med spising og trening, egentlig. Sliter ekstremt med selvbilde og selvtillit. Jeg spiser ikke _noe_ usunt, og gjør alt for å bli tynn, men denne skaper litt problemer for meg. Jeg unngår alt av bursdager, overnattinger og slikt fordi jeg er redd det blir servert noe usunt til middag f.eks. Hva bør jeg gjøre?Anonymous poster hash: 64228...605 Dette, ikke denne..,Anonymous poster hash: 64228...605
Florence Skrevet 1. oktober 2015 #3 Skrevet 1. oktober 2015 Alt med måte. Selvfølelsen din blir ikke noe bedre av å låse deg inne hvor du kan kontrollere hvert gram du spiser. Dra ut og kos deg med venner, men du må ikke nødvendigvis hive i den flere sjokoladeplater hver gang du er ute.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #4 Skrevet 1. oktober 2015 Alt med måte. Selvfølelsen din blir ikke noe bedre av å låse deg inne hvor du kan kontrollere hvert gram du spiser. Dra ut og kos deg med venner, men du må ikke nødvendigvis hive i den flere sjokoladeplater hver gang du er ute. Jeg klarer ikke spise noe usunt.. Jeg tenker så mye på det at jeg som oftest kaster opp (ikke med vilje), fordi jeg får så dårlig samvittighet Anonymous poster hash: 64228...605
Florence Skrevet 1. oktober 2015 #5 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg klarer ikke spise noe usunt.. Jeg tenker så mye på det at jeg som oftest kaster opp (ikke med vilje), fordi jeg får så dårlig samvittighetAnonymous poster hash: 64228...605 Da bør du snakke med noen profesjonelle, for sånn skal det ikke være.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #6 Skrevet 1. oktober 2015 Da bør du snakke med noen profesjonelle, for sånn skal det ikke være. Neida, det går braAnonymous poster hash: 64228...605
Florence Skrevet 1. oktober 2015 #7 Skrevet 1. oktober 2015 Neida, det går braAnonymous poster hash: 64228...605 Nei, tydeligvis ikke.
Erazor Skrevet 1. oktober 2015 #8 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg klarer ikke spise noe usunt.. Jeg tenker så mye på det at jeg som oftest kaster opp (ikke med vilje), fordi jeg får så dårlig samvittighetAnonymous poster hash: 64228...605 Les det du selv skriver. Det høres ut som om du har en spiseforstyrrelse, og jeg vil på det sterkeste anbefale å oppsøke profesjonell hjelp så snart som mulig.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #9 Skrevet 1. oktober 2015 Les det du selv skriver. Det høres ut som om du har en spiseforstyrrelse, og jeg vil på det sterkeste anbefale å oppsøke profesjonell hjelp så snart som mulig. Jeg har ikke spiseforstyrrelse, bare et litt anstrengt forhold til mat akkurat nåAnonymous poster hash: 64228...605
Erazor Skrevet 1. oktober 2015 #10 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg har ikke spiseforstyrrelse, bare et litt anstrengt forhold til mat akkurat nåAnonymous poster hash: 64228...605 Du kan kalle det akkurat det du vil, men det er en spiseforstyrrelse. Å kaste opp fordi man har spist noe man mener er usunt, er mer enn et «litt anstrengt forhold». Vær så snill å søke hjelp. Tenk på det på denne måten: Om en venn hadde kommet til deg og fortalt det samme som du forteller i denne tråden, hva ville du ha rådet vennen til å gjøre?
Pringle Skrevet 2. oktober 2015 #11 Skrevet 2. oktober 2015 Du spør hva du bør gjøre, og du har fått svar, men ingen av svarene passer. Hva slags svar ønsker du da?
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #12 Skrevet 2. oktober 2015 Ta en prat med ROS, for dette høres ikke bra ut for deg uansett hva slags stempel som settes på det. Anonymous poster hash: 18c5a...2e4
Mynona Skrevet 2. oktober 2015 #13 Skrevet 2. oktober 2015 Tråden er ryddet for helseskadelige råd. Mynona, mod.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #14 Skrevet 2. oktober 2015 Jeg har ikke spiseforstyrrelse, bare et litt anstrengt forhold til mat akkurat nåAnonymous poster hash: 64228...605 Dette er en spiseforstyrrelse. Den heter ortoreksi. Google it. Anonymous poster hash: e6bb1...d62
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #15 Skrevet 2. oktober 2015 Du er på vei til å bli spiseforstyrret, og du bør snakke med legen din om det. Anonymous poster hash: b7d19...17e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå