AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #1 Skrevet 1. oktober 2015 Tok du bilde av dagens fantastiske solnedgang? Takk Roar! Anonymous poster hash: 9c79b...fb1
Gjest Evans Skrevet 1. oktober 2015 #2 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg har fått 1001 snaps om den nydelige solnedgangen. Aftenposten hadde også et egen artikkel om det. Dessverre satt jeg inne på teater og fikk det ikke med meg Men høsten er best, utrolig mange fine farger - både på himmelen og på trærne
Rumle Skrevet 1. oktober 2015 #3 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg har fått 1001 snaps om den nydelige solnedgangen. Aftenposten hadde også et egen artikkel om det. Dessverre satt jeg inne på teater og fikk det ikke med meg Men høsten er best, utrolig mange fine farger - både på himmelen og på trærne Men du fikk det jo med deg .. via snaps?
Gjest Evans Skrevet 1. oktober 2015 #4 Skrevet 1. oktober 2015 Men du fikk det jo med deg .. via snaps? Jepp, jeg var der - via snap
Rumle Skrevet 1. oktober 2015 #5 Skrevet 1. oktober 2015 Jepp, jeg var der - via snap Bedre enn ingenting! Jeg så ikke noe solnedgang, og ikke har jeg snap!
Gjest Evans Skrevet 1. oktober 2015 #6 Skrevet 1. oktober 2015 Bedre enn ingenting! Jeg så ikke noe solnedgang, og ikke har jeg snap! hvor var du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå