Gjest Torika Skrevet 22. september 2004 #1 Skrevet 22. september 2004 Jeg har litt problemer når jeg er pålogget,maskinen ruller og ruller slik at jeg ikke kommer videre,bare den nederste siden på nettstedet vises da. Regner med at det kun er noen innstillinger som skal til,men jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre det. En ting til, maskinen kan plutselig bare gå i ventemodus uten at jeg har gjort noe,dette skjer når jeg driver og arbeider........ Skjønner ingen ting av dette Er det noen som skjønner hva jeg mener og vil gi meg tips om hvordan jeg skal bli kvitt problemene ?
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2004 #2 Skrevet 22. september 2004 Skjønner ikke alt hva du sier her nå, men generelt hvis maskinen oppfører seg rart: Har du sjekket for virus og spyware?
Gjest Torika Skrevet 22. september 2004 #3 Skrevet 22. september 2004 Jeg mener at når jeg skal nedover på siden jeg driver med ruller skjermen slik at jeg ikke får lest det jeg skal. Håper du skjønner hva jeg mener ? Jeg har kjørt antivirus (Norton) men det finner ikke virus på maskinen.
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2004 #4 Skrevet 22. september 2004 Du kan prøve å laste ned ad-aware og spybot (programmer som tar ad- og spyware). Det med skjermen din, kan være at du ikke har riktig driver til skjermkortet. Du kan se om du får lastet ned en nyere driver.
Gjest Torika Skrevet 23. september 2004 #5 Skrevet 23. september 2004 Takk for tipset. Jeg har Ad-Aware på maskinen fra før,det merkelige er at ingen av de fant virus på maskinen min,jeg var inne på et annett sted og scannet ...........sannelig fant det 2 virus som visstnok hadde funnet et smutthull i Windows og infisert maskinen,men nå har jeg fått fjernet viruset :-) Så nå fungerer dataen som normalt er ! Merkelig at Norton antivirus ikke klarer å stoppe slike virus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå