AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #1 Del Skrevet 1. oktober 2015 Jaja, interessant nok overskrift.. Orket ikke rette skrivefeil. Men jeg vil bare være i fred. Er det unormalt? Ikke butikker. Ikke bekjente. Ikke psykolog. Ikke drittnaboen. Ikke hunder. Ikke mygg. Ikke edderkopper. Ikke slekt. Jeg vil bare være i fred, hvor får man den muligheten?Anonymous poster hash: 35a89...429 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 1. oktober 2015 #2 Del Skrevet 1. oktober 2015 Kalahari? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #3 Del Skrevet 1. oktober 2015 Det er ikke en umulighet det. Snakker vi om en depresjon her? Stress og mas? Har du mulighet for å ta deg en sykemelding og låne/leie/komme deg på hytta en stund. Bare gjøre det du orker der og da. Ikke forholde deg til noen på en stund? Av og til har man behov for en time out. Men du bør ha en plan for hva du skal gjøre etterpå. Samle krefter først, utføre plan etterpå. Anonymous poster hash: 47d16...204 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #4 Del Skrevet 31. mai 2024 Jeg føler så inderlig med deg. Hva med et rom i toppetasjen av et mindre populært hotell? Ellers skulle jeg foreslå en hytte langt fra bilvei og allfarvei, men da er det en sjanse for både mygg og edderkopp. Anonymkode: 1d55e...72f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå