Gå til innhold

Fingrene av fatet på TV2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett noen få episoder, og gud for et stressende program! Noen av kjendisene som lager mat blir tydelig stresset, og kokkene er alltid stressede og irriterte. Får helt angst av å se på programmet :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har sett noen få episoder, og gud for et stressende program! Noen av kjendisene som lager mat blir tydelig stresset, og kokkene er alltid stressede og irriterte. Får helt angst av å se på programmet :P

Helt enig! Orker ikke lenger å se på programmet. Men jeg synes faktisk det aller verste var å se på de kjendisene som IKKE evner å sette opp tempoet/skynde seg! Kokken står nærmest og hopper ved siden av, mens kjendisen (har ingen navn for hånden - jeg har visst fortrengt det ;) står helt rolig og diller og "puser" med maten😳 Endret av skravlus
Skrevet

Helt enig! Orker ikke lenger å se på programmet. Men jeg synes faktisk det aller verste var å se på de kjendisene som IKKE evner å sette opp tempoet/skynde seg! Kokken står nærmest og hopper ved siden av, mens kjendisen (har ingen navn for hånden - jeg har visst fortrengt det ;) står helt rolig og diller og "puser" med maten

Mener du Henriette Brusgaard? Både hun og kokken hennes irriterte meg i den episoden, de var på hver sin ende av skalaen :fnise:  Jeg liker han kokken fra Stavanger best. Han er ikke like stressa som de andre. Og han er så kjekk  :rodmer:

Skrevet

Jeg synes det er et kjekt program, de fleste henger med i svingene, men enkelte er rimelig trege for å si det mildt. Det blir litt som at man får se den ekte personen, og ikke bare den beste siden som mennesker flest viser frem. 

Daniél Rougé Madsen, kokken fra Stavanger, er bare sååå kjekk  :rodmer:

Anonymous poster hash: 92fd2...813

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...