Christy Skrevet 22. september 2004 #1 Skrevet 22. september 2004 Er litt lei av sminke på en måte. Lei av å bruke de samme merkene og fargene. Lei av å betale dyrt for ting som ikke duger. Har lyst på noe jeg aldri har prøvd før Trenger en ny mascara, øyenbrynsblyant og Foundation. Har dere prøvd noe nytt i det siste som dere er kjempefornøyd med? Gjerne andre ting enn mascara osv..øyenskygger..Ting som absoulutt er ett must?
missfidget Skrevet 22. september 2004 #2 Skrevet 22. september 2004 Er litt lei av sminke på en måte. Lei av å bruke de samme merkene og fargene. Lei av å betale dyrt for ting som ikke duger. Har lyst på noe jeg aldri har prøvd før Trenger en ny mascara, øyenbrynsblyant og Foundation. Har dere prøvd noe nytt i det siste som dere er kjempefornøyd med? Gjerne andre ting enn mascara osv..øyenskygger..Ting som absoulutt er ett must? Forstår deg godt. Dette skjedde meg også en stund siden etter jeg så at alle leppestift var nemlig mørk burgundy!! Jeg har fant ut at man må gjerne prøve ut nye ting. Kjøpe litt billig slik at det ikke kjennes hvis du må kaste. Ikke vær redd for å prøve ut nye farger. Jeg var positivt overrasket nå jeg prøvd ut en veldig sjokk-rosa farger. Det passet veldig godt! Ellers er det viktig å huske: om du har funnet gode produkter som du er veldig fornøyde med, det er ikke nødvendig å begynne med noe nytt. Bare kjøpe noe nye farger kanskje i dette kosmetikk som du liker best. (Jeg for eksempel må ha leppestift/gloss så jeg prøve ut det meste) Ellers min anbefaling når det gjelder de 3 ting du nevnte: Clinique Naturally Glossy Mascara Chanel Sculpting Brow Pencil Clinique Perfectly Real Foundation (og det er ikke dyrt heller!!) Gjerne kommer med litt mer informasjon om hudfarge og hva du liker best og jeg kan svare deg bedre sikkert!! :-)
Himmelblå Skrevet 22. september 2004 #3 Skrevet 22. september 2004 kjøpte meg nylig en foundation fra christian dior som jeg er fornøyd med. ellers har jeg kjøpt meg en del øyeskygger som er rosa, turkis, kvit som er gøye å bruke frisker sånn oppp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå