AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #1 Skrevet 1. oktober 2015 Hvor sykt er ikke dette? Bo i åttende etasje og åpne vinduet uten å holde øye med poden. http://www.side2.no/foreldre/skrekkbilder-viser-liten-gutt-balansere-i-vinduskarm-i-8-etasje/3423142561.html Anonymous poster hash: 1fb23...1b5 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #3 Skrevet 1. oktober 2015 Hadde det ikke vært for den beroligende samtalen mellom de som filmet så hadde jeg antagelig fått angstanfall. Anonymous poster hash: fc29e...b15
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 1. oktober 2015 #4 Skrevet 1. oktober 2015 Herregud hvorfor filmer de bare!? Får jo helt panikk av å se på videoen her
solitary shell Skrevet 1. oktober 2015 #5 Skrevet 1. oktober 2015 Det gikk heldigvis godt med barnet. Får panikk bare av å se videoen. 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #6 Skrevet 1. oktober 2015 Herregud, får panikk bare av å se dette. Har en treåring selv. Anonymous poster hash: cd250...e24 1
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 1. oktober 2015 #7 Skrevet 1. oktober 2015 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest Blomsterert Skrevet 2. oktober 2015 #8 Skrevet 2. oktober 2015 Har ikke turt å se videoen jeg da.Det holdt med bildet.Godt det gikk bra,Men lurer på hvordan noen klarer å filme sånt? Hadde fått fullstendig panikk jeg.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #9 Skrevet 2. oktober 2015 Hvor sykt er ikke dette? Bo i åttende etasje og åpne vinduet uten å holde øye med poden. http://www.side2.no/foreldre/skrekkbilder-viser-liten-gutt-balansere-i-vinduskarm-i-8-etasje/3423142561.html Anonymous poster hash: 1fb23...1b5 Du kan så si, men jeg har en tilsvarende episode. Vi bodde i 4.etg, og min bror var bare 3 år da han klarte å åpne barnesikringen på vinduet. Dessverre løste han denne akkurat samtidig med at min mor var på badet med meg, og hadde det ikke vært for telefonen hun fikk fra kontoret rett overfor leiligheten der vi bodde, hadde han også garantert stått ute på gesimsen i løpet av få sekunder. Barn er raske, og når de tester grenser skjer ting raskt. 20 sekunders uoppmerksomhet er nok, og man er ikke nødvendigvis en dårlig forelder av den grunn. Dårlig forelder er man først når det samme gjentar seg, Anonymous poster hash: 696a0...f9a 9
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #10 Skrevet 2. oktober 2015 Du kan så si, men jeg har en tilsvarende episode. Vi bodde i 4.etg, og min bror var bare 3 år da han klarte å åpne barnesikringen på vinduet. Dessverre løste han denne akkurat samtidig med at min mor var på badet med meg, og hadde det ikke vært for telefonen hun fikk fra kontoret rett overfor leiligheten der vi bodde, hadde han også garantert stått ute på gesimsen i løpet av få sekunder. Barn er raske, og når de tester grenser skjer ting raskt. 20 sekunders uoppmerksomhet er nok, og man er ikke nødvendigvis en dårlig forelder av den grunn. Dårlig forelder er man først når det samme gjentar seg, Anonymous poster hash: 696a0...f9a Men jeg må legge til at det tok alt for lang tid før noen reagerte i videoen, og jeg forsvarer absolutt ikke den hendelsen! Anonymous poster hash: 696a0...f9a
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #11 Skrevet 2. oktober 2015 Herregud hvorfor filmer de bare!? Får jo helt panikk av å se på videoen her Hva skulle de gjort? Skreket på gutten? Slengt seg i Tarzan-tau for å redde han? Anonymous poster hash: 1fb23...1b5
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 2. oktober 2015 #12 Skrevet 2. oktober 2015 Hva skulle de gjort? Skreket på gutten? Slengt seg i Tarzan-tau for å redde han? Anonymous poster hash: 1fb23...1b5 De kunne prøvd å finne frem til leiligheten vinduet kom fra og advart de voksne der?
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #13 Skrevet 2. oktober 2015 De kunne prøvd å finne frem til leiligheten vinduet kom fra og advart de voksne der? Det kunne skremt gutten. Moren gjorde det riktige til slutt. Bare snakket rolig til han. Anonymous poster hash: 1fb23...1b5 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #14 Skrevet 2. oktober 2015 Det som forundret meg er hvor rolig den som filmet dette snakket, og de andre i rommet sammen med han. Hadde det vært meg så hadde jeg vært febrilsk på å forsøke å finne telefonnummer til leiligheten med gutten, ringt politi/brannvesen og what not. De bare snakket rolig sammen. Syntes det var veldig rart jeg. Anonymous poster hash: 57671...8a9
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #15 Skrevet 2. oktober 2015 Hvor sykt er ikke dette? Bo i åttende etasje og åpne vinduet uten å holde øye med poden. http://www.side2.no/foreldre/skrekkbilder-viser-liten-gutt-balansere-i-vinduskarm-i-8-etasje/3423142561.htmlAnonymous poster hash: 1fb23...1b5 Hva hadde man forventet av...Øst-europeere/russere/røykere/hundeeiere?!Anonymous poster hash: a9669...0cf 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #16 Skrevet 2. oktober 2015 Det som forundret meg er hvor rolig den som filmet dette snakket, og de andre i rommet sammen med han. Hadde det vært meg så hadde jeg vært febrilsk på å forsøke å finne telefonnummer til leiligheten med gutten, ringt politi/brannvesen og what not. De bare snakket rolig sammen. Syntes det var veldig rart jeg. Anonymous poster hash: 57671...8a9 Hvordan skulle du funnet telefonnummeret? Anonymous poster hash: 1fb23...1b5
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #17 Skrevet 2. oktober 2015 herregud Oo hjertet i halsen en stund der! MEN orket ikke se hele fordi sånne videoer tydeligvis alltid må filmes av folk som går bananas med Zoomen! hold det jævla kameraet rolig liksom!!! Anonymous poster hash: 44f43...c5b
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #18 Skrevet 2. oktober 2015 Enig, hold kameraet i ro. Jeg har en venninne som filmer sånn her, ødelegger jo alle minnene fra turen. Anonymous poster hash: 1fb23...1b5 1
ViljaH Skrevet 2. oktober 2015 #19 Skrevet 2. oktober 2015 Uhell skjer. Sønnen til Eric Clapton ramla ut av vinduet i 49 etg... 4.5 år gammel. Usigelig trist. 2
Gjest Hummels Skrevet 2. oktober 2015 #20 Skrevet 2. oktober 2015 Mange mange mange som aldri skulle vert foreldre, som er for ung, som ikke orker å passe på barna sine, som tror så godt om barna sine osv.. Noe sånt skjer aldri mitt barn. Typisk at idioter er de som først og fremst får barn uten problemer. Drittfolk. Stakkars barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå