melatonin Skrevet 1. oktober 2015 #3 Skrevet 1. oktober 2015 Så la være å gå inn når du ser det står juleforum da 14
Gjest Skrevet 1. oktober 2015 #4 Skrevet 1. oktober 2015 Så la være å gå inn når du ser det står juleforum da Nei jeg måtte klage som en gretten gammel gubbe. 5
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 1. oktober 2015 #6 Skrevet 1. oktober 2015 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #7 Skrevet 1. oktober 2015 Butikken har jo startet med julemarsipan, så hvorfor ikke startet julen her på KG også :D Woho, jeg elsker julemarsipan, så det skal jeg kjøpe så fort jeg ser, men har ikke sett det jeg :/ Anonymous poster hash: dce1c...ca2
skrue Skrevet 1. oktober 2015 #8 Skrevet 1. oktober 2015 Selv har jeg begynt å planlegge påsken allerede. Har ikke fått noe tyn for det. 1
Rumle Skrevet 1. oktober 2015 #9 Skrevet 1. oktober 2015 (endret) Nei jeg måtte klage som en gretten gammel gubbe. Klag i vei, blir jo ikke skikkelig julestemning før minst 20 stk har klaget over hvor mye tidligere juleforberedelsene kommer hvert år Neste? Endret 1. oktober 2015 av Rumle 7
Librarian Skrevet 1. oktober 2015 #10 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg synes det er veldig greit med tidlig juleforum. Det er så ålreit å ha et sted å diskutere gaver, utveksle ideer til oppskrifter og DIY og lignende. Det betyr ikke at jeg setter alt for tidlig i gang med jula. Jeg starter aldri med adventspynten før desember, har et strengt selvforbud mot julebrus- og alt av mat og godteri før julemåneden er her, og alt slikt. Men å planlegge og tenke på det, det må jo være lov! 5
melatonin Skrevet 1. oktober 2015 #11 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg synes det er veldig greit med tidlig juleforum. Det er så ålreit å ha et sted å diskutere gaver, utveksle ideer til oppskrifter og DIY og lignende. Det betyr ikke at jeg setter alt for tidlig i gang med jula. Jeg starter aldri med adventspynten før desember, har et strengt selvforbud mot julebrus- og alt av mat og godteri før julemåneden er her, og alt slikt. Men å planlegge og tenke på det, det må jo være lov! Signerer den! like greit å få inspirasjon til gaver og begynne tidlig 1
Ulzzang Skrevet 2. oktober 2015 #12 Skrevet 2. oktober 2015 Ifjor ble juleforumet åpnet i september :D så ikke klag
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #13 Skrevet 2. oktober 2015 Det er ingen som sier at jula begynner nå, det er planlegginga som begynner nå. Mange, meg inkludert, begynner med julegaver tidlig for å slippe å blakke seg i desember, i tillegg så kan man få gode tilbud om man vet hva man vil kjøpe og holder øynene åpne. Er jo ikke salg i desember når alle handler uansett. I tillegg er det mange som lager julegaver/julepynt selv, dette tar tid og dermed må man begynne tidlig. Skal man handle på nett, vertfall om man handler fra utlandet, kan dette også ta lang tid. Og så hovedpunktet: om du ikke vil lese om julereøaterte ting: ikke gå inn på juleforumet! Anonymous poster hash: a5c74...372
Gjest Skrevet 3. oktober 2015 #14 Skrevet 3. oktober 2015 Det er ingen som sier at jula begynner nå, det er planlegginga som begynner nå. Mange, meg inkludert, begynner med julegaver tidlig for å slippe å blakke seg i desember, i tillegg så kan man få gode tilbud om man vet hva man vil kjøpe og holder øynene åpne. Er jo ikke salg i desember når alle handler uansett. I tillegg er det mange som lager julegaver/julepynt selv, dette tar tid og dermed må man begynne tidlig. Skal man handle på nett, vertfall om man handler fra utlandet, kan dette også ta lang tid. Og så hovedpunktet: om du ikke vil lese om julereøaterte ting: ikke gå inn på juleforumet!Anonymous poster hash: a5c74...372 Du ser ikke ut til å forstå at jeg skrev det for å syte som en gretten gammel gubbe. jeg synes ikke man skal ha noe jule ting eller forbedredlser før 1 Desember vel om 1 Desember er på en Søndag så kan man si den siste Fredagen i November.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå