AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #1 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg er 170 høy og veier ca 85 kg. Jeg har bestemt meg for å legge om kostholdet slik at jeg kan gå ned på den måten i tillegg til å trene når jeg har mistet et par kilo. Men problemområdet mitt er magen. Den blir enorm på enden av dagen! Om morningen er den ikke så ille, selv om den er litt stor da også. Så lurte jeg på om det kan skyldes gluten? Blir man veldig oppblåst av det? Eventuelt matallergi? Har tenkt og bestille time hos legen bare for å sjekke det, men jeg vil ikke ha den store magen jeg har nå! Anonymous poster hash: b473d...dd3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #2 Skrevet 1. oktober 2015 Veldig lett å finne ut av det på egenhånd, er jo bare å droppe gluten i en/to uker og se om du merker noe forskjell? Anonymous poster hash: f0c52...826
Gjest Gjest_Louu Skrevet 4. oktober 2015 #3 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg følte det samme, så nesten gravid ut på kveldene, pga brødmat osv. Startet på lavkarbo i februar, oppblåstheten gikk vekk etter noen dager, og har vært borte siden. 10 kg har også forsvunnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå