Gå til innhold

Hvordan vet man at man er klar for barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvordan vet man at man har valgt rett far til barnet?

Tenker kanskje at når en må spørre om dette så er en ikke klar. Men er det vanlig å være litt usikker på dette på tross av at en føler det både er riktig og få barn og at man har valg riktig mann?

Anonymous poster hash: ab233...292
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du skriver om å ha "valgt rett" mann høres det ut som om du sammenligner det med å plukke ut festantrekk.

Er du kjæreste/samboer/gift med en du vil dele resten av livet ditt med? Da er det antageligvis den "rette" for deg.

Anonymous poster hash: b41ab...233

Skrevet

Jeg visste at jeg hadde rett mann etter et par års samboerskap med han  :rodmer:

Visste at jeg var klar for barn med han da vi forlovet oss :)
Hadde ellers avslått frieriet for å si det sånn, for jeg vil jo ha barn, og med rett mann.

Er nå 8 år siden vi møttes, og venter nå vårt første barn. Null tvil om at jeg er klar for barn og null tvil om at han er mannen. Har rukket å bli 33 år og har jo litt erfaring med andre fra tidligere forhold. Og det eneste jeg kan si er at er du i tvil, så er du ikke klar/han er ikke rett mann. Når du vet så vet du, da finnes det ingen tvil :)

Anonymous poster hash: 850ac...825
Gjest xx girl xx
Skrevet

Man blir vel aldri helt klar for barn ;) Jeg har alltid hatt et ønske om barn. Men jeg visste det når jeg var klar for å prøve.

Det var aldri noe tvil om valg av mann/far  :rodmer: Tviler du på  forholdet deres, eller hans egenskaper som far? 

Skrevet

Man blir vel aldri helt klar for barn ;) Jeg har alltid hatt et ønske om barn. Men jeg visste det når jeg var klar for å prøve.

Det var aldri noe tvil om valg av mann/far  :rodmer: Tviler du på  forholdet deres, eller hans egenskaper som far? 

Skrevet

Nei jeg tviler ikke på han i det hele tatt og jeg føler at han er den rette for meg, både som partner og far. Men forholdet er ganske ferskt og jeg har brent meg tidligere, derfor er jeg veldig skremt av hele situasjonen og det er det som får meg til å være litt usikker..

Skrevet

Da jeg møtte mannen i mitt liv drømte jeg fra ganske tidlig av om både bryllup og barn. Vi har også alltid snakket om det fra forholdet var ganske ferskt. Den gang snakket vi om fremtiden. Begge ville ha barn, men ikke barn enda. Jeg synes det er viktig å være enige om. Tror man føler det lett og klarer å se for seg mannen som barna dine sin fremtidige far om han er den rette :)

Jeg har forøvrig også blitt såret og brent. Det tar tid å bygge opp relasjoner og trygghet, men stort sett er det forholdet man har nå bedre enn de man har hatt før :)

Anonymous poster hash: 6182d...e2e
Gjest xx girl xx
Skrevet

Nei jeg tviler ikke på han i det hele tatt og jeg føler at han er den rette for meg, både som partner og far. Men forholdet er ganske ferskt og jeg har brent meg tidligere, derfor er jeg veldig skremt av hele situasjonen og det er det som får meg til å være litt usikker..

Skjønner. Da kan det være lurt å vente litt. Men hvis det er andre ting som alder eller andre faktorer. Kan det være lurt å begynne prøvingen. 

Ellers må man bare våge. Jeg var selv brent når jeg traff min mann for 10 år siden. Men jeg måtte bare våge. Jeg var veldig redd for å bli såret. Men man må ta sjangser her i livet :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...