Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi prøver nå å bli gravide og har hatt 3pp, men det har enda ikke klaffet. Jeg har vært gravid en gang før med en annen enn mannen, men tok da abort fordi det ikke passet inn i livssituasjonen. Er ganske sikker på at jeg får eggløsning da jeg har pleid å få eggløsningsslim og har regelmessig menstruasjon som kommer på dagen den skal. 

Syns bare det er rart at det ikke har klaffet enda selv om vi ikke har prøvd så lenge. Kan man plutselig bli steril/ikke klare å bli gravid når man har klart å bli gravid en gang før?

Anonymous poster hash: fabad...ccd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok abort for 3 år siden, men er nå gravid igjen med samme mann. Det tok 5-6 mnd fra jeg sluttet på p-piller til jeg ble gravid. Ikke stress, 3 pp er ikke mye.

Anonymous poster hash: e6243...1ba

Skrevet

Gjennomsnitts prøveperiode er 6 mnd, noen drar selvsagt opp tallet og noen ned når det klaffer på første pp.  Slapp av,3 mnd er ingenting! :)   

• Liker 1
Skrevet

3 mnd er ingenting. Du har blitt gravid tidligere og det er da stor sjanse for at alt er i orden med deg. Har mannen din barn fra før? Problemmet kan være hos ham. Ellers er det 30% sjanse for at begge er friske, men trenger tid.

Ikke stress før det har gått 1 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...