Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ahh, så herlig med juleforum! For en sliten og lei student, er det utrolig herlig å ha jul å glede seg til. Julen er en spesiell tid på året, og forberedelsene til jul er koselig! Også er det så koselig med juledekorasjoner, julemarkede, etc. på vinteren.

Jul  :strix:

Anonymous poster hash: 33da7...ba9
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig :D :danse:

Skrevet

Synes ikke jula er noe bra jeg :trist:

• Liker 1
Gjest SykkelJenny
Skrevet

Altfor tidlig etter mitt syn - høstferien er ikke engang startet. Vi har oppimot 20 grader og jeg har ikke begynt med strømper i skoene mine ennå. 

Ja, jeg vet at jeg kan la være å lese ... 

Skrevet

Jippi!! :hjerte:  

Julen er motivasjonen for å komme seg gjennom høstsemesteret :nigo: Håper butikkene venter med julevarer en stund til da, hehe  :nisselue:

Skrevet

Altfor tidlig etter mitt syn - høstferien er ikke engang startet. Vi har oppimot 20 grader og jeg har ikke begynt med strømper i skoene mine ennå. 

For halve landet har den jo startet så høstferoe var ett noe tynt argument

Anonymous poster hash: 3694b...3bd

Skrevet

Hva er juleforum hvor?

Anonymous poster hash: 63211...dce
Gjest SykkelJenny
Skrevet

Det vet jeg ... for resten av landet har den ikke startet. 

Skrevet

Enig :D :danse:

Herlig!!  :kristin:

Synes ikke jula er noe bra jeg :trist:

Føler nesten det er litt IN å ikke like julen, men det bryr jeg meg lite om, julen er den beste tiden av året, og det er det som gir meg motivasjon til se fremover for øyeblikket :)

• Liker 1
Gjest SykkelJenny
Skrevet

Herlig!!  :kristin:

Føler nesten det er litt IN å ikke like julen, men det bryr jeg meg lite om, julen er den beste tiden av året, og det er det som gir meg motivasjon til se fremover for øyeblikket :)

Det er forskjell på å ikke like julen i det hele tatt og å være oppgitt over at den starter tidligere og tidligere for hvert år. 

Skrevet

Jippi!! :hjerte:

Julen er motivasjonen for å komme seg gjennom høstsemesteret :nigo: Håper butikkene venter med julevarer en stund til da, hehe  :nisselue:

Absolutt, og det er så fint å vandre gjennom gatene i juletider - får en følelse av glede og spenning, og lengter etter å komme hjem for å feire jul. Det blir ikke bedre enn det. Egentlig liker jeg adventen bedre enn selve julen :)

Ja, tenk på de som har høstferie... Jeg har ikke høstferie, jeg... 

Skrevet

Hva er juleforum hvor?

Anonymous poster hash: 63211...dce

Du er inne i en tråd på juleforumet nå :)

• Liker 1
Skrevet

Det er forskjell på å ikke like julen i det hele tatt og å være oppgitt over at den starter tidligere og tidligere for hvert år. 

Det er sant, men jeg syns de som syns julen starter for tidlig, er de som klager mest. 

• Liker 2
Gjest Silverstream
Skrevet

Enig, julen er den desidert koseligste tiden på året. Men jeg får ikke julestemning før vi er kommet til desember.

Skrevet

Dette er min første førjulstid som student, så håper at dette vil holde meg motivert frem til jeg skal hjem til jul. Julen er min favorittid av året  :hjerte:

Skrevet

Åja, så deilig med juleforumet! På tide synes jeg. Gleder meg masse til advent og juletid allerede :)

Skrevet

Enig, julen er den desidert koseligste tiden på året. Men jeg får ikke julestemning før vi er kommet til desember.

Jeg får ikke vanligvis julestemning før i midten av november, men jeg setter pris på oppvarmingen for det :) Det er noe helt spesielt med julen :)

Dette er min første førjulstid som student, så håper at dette vil holde meg motivert frem til jeg skal hjem til jul. Julen er min favorittid av året  :hjerte:

Åh, gled deg! Det er koselig å være student, spise masse klementiner og pepperkaker mens en leser til eksamen og gleder seg til å reise hjem når alle eksamenene er unnagjort. :D

Åja, så deilig med juleforumet! På tide synes jeg. Gleder meg masse til advent og juletid allerede :)

Jepp, juleforumet er den koseligste delen av forumet :) Gleder meg jeg også, og bare det å se at undeforumet er tilbake igjen, er koselig!

Skrevet

:danse::tree:   :icon_lol:  :gave:  :nissevink:  :hoppendeglad:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...