AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #1 Skrevet 1. oktober 2015 En kjent artist er tiltalt for overgrep mot jenter under 16 år. Betalt de med sprit og penger. Hatt sex med 4 stk samtidig. Sextrakkasering. Sexkjøp. Ja,listen er lang. Har sittet i varetekt. Nå ser jeg oppslag i min kommune (han bor ikke i min kommune) at han skal ha konserter i div kirker. Også her i min. Sammen med andre artister. Bør det ikke ringe en bjelle nå? Har lyst til å varsle kirkene. Vel,han er ikke dømt ennå. Du blir heller ikke satt i varetekt om politiet ikke har bevis. Jeg mener han har ødelagt sin karriere med sin oppførsel. Og han har ødelagt mange jenter. Ikke vits å spørre hvem det er. Vil ikke svare på detAnonymous poster hash: 9c2c2...881
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #2 Skrevet 1. oktober 2015 Han er ikke dømt for noe som helst. Så lenge han bare er beskyldt, og ingen har funnet ham faktisk skyldig, så skal han heller ikke straffes, selvsagt. Verken av deg eller noen andre. Det er rettsvesenets jobb, ikke din. Anonymous poster hash: 25b14...a44 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #3 Skrevet 1. oktober 2015 Selvfølgelig skal du ikke gjøre noe som helst! For alt du vet så kan dette bare være tull og han er helt uskyldig! Ikke døm andre uten å vite hele historien. Tenk på de som blir tiltalt eller anmeldt også viser det seg at det ikke stemte, hvordan det må føles å behandles som man er skyldig.. Anonymous poster hash: 6b7b6...218
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #4 Skrevet 2. oktober 2015 Dere som sier han ikke er skyldig bør sette dere et hakk mer inn i saken. Han har nemlig erkjent en god del av det han er anklaget for. Politiet sitter med meget gode bevis også. Konsertene blir helt sikkert avlyst. Får jeg håpe. Regner med norske kirker/ kommuner vil være med på å finansiere livsstilen hans. Hele byen vet hvem det er nå, så det er vel bare spørsmål om tid, før media tørr å navngi han.Anonymous poster hash: 57b36...2a5
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #5 Skrevet 2. oktober 2015 Dere som sier han ikke er skyldig bør sette dere et hakk mer inn i saken. Han har nemlig erkjent en god del av det han er anklaget for. Politiet sitter med meget gode bevis også. Konsertene blir helt sikkert avlyst. Får jeg håpe. Regner med norske kirker/ kommuner vil være med på å finansiere livsstilen hans. Hele byen vet hvem det er nå, så det er vel bare spørsmål om tid, før media tørr å navngi han.Anonymous poster hash: 57b36...2a5 Ikke vil være med, skulle det selvfølgelig stå.Anonymous poster hash: 57b36...2a5
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #6 Skrevet 2. oktober 2015 Jeg tenker at du sitter en spesiell stilling som kan navngi han og vet at han har erkjent dette. Pass på taushetsplikten din ☺Anonymous poster hash: 3f4f3...7be
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #7 Skrevet 2. oktober 2015 Jeg tenker at du sitter en spesiell stilling som kan navngi han og vet at han har erkjent dette. Pass på taushetsplikten din ☺Anonymous poster hash: 3f4f3...7be Jeg jobber i butikk Det står i avisene Anonymous poster hash: 57b36...2a5
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #8 Skrevet 2. oktober 2015 Jeg jobber i butikk Det står i avisene Anonymous poster hash: 57b36...2a5 Mediene har navngitt han?Anonymous poster hash: 3f4f3...7be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå